Senaste nytt

SAS Webshopping

Hedvig verkar inte ha stora förhoppningar på att varken jag eller min framtida katt inte skulle skada oss då premien är lite högre än för många här. Men vem vet vad som kan hända i sommar så en extra olycksfallsförsäkring kan man ju alltid ha nytta av ändå. Framförallt när sambon får reda på anledningen till att jag tecknat den :)
 

EUflyer

Medlem
Tack för tipset! Tänkte passa på att fråga om någon köpte försäkring genom FurryChamp har jag för mig det hette? Läste på forumet att de erbjöd 1000 p / 100 kr. Ville själv avvakta lite och glömde bort det, men nu är det enbart 1000 poäng som erbjuds tydligen. Någon lycklig poängtjänare som nappade?
 

palmen

Moderator
Alla verkar väldigt sugna på att dela sina referral koder...

Får nog påminna er alla att detta inte är tillåtet på forumet. Vi har aldrig tillåtit att det postas öppet och det är inte heller tillåtet att skicka ut sina koder om personen inte specifikt bett om det.

Ser vi fler koder delade öppet finns det risk för temporär eller permanent avstängning från forumet.

/Moderator
 

Homer

Medlem
Sambon tyckte av någon anledning inte att det var en lika bra deal som jag tyckte och hon förklarade att "vi börjar nå en gräns" när jag berättade att jag tecknat en kattförsäkring för "Osynliga katten" för att få 10 000 EB-poäng. :(
Påminner mig om denna händelse (Mumsnet är väl ungefär som Familjeliv ?)

 
Toppen