Senaste nytt

SAS Webshopping

ARN01

Medlem
Ny typ av shoppingsida, lite som SAS själva hade förut, men mer generöst med poäng. Man får 10,000 SAS EB poäng när man blir medlem och sen 100 SAS EB poäng/100 SEK du handlar för.
Man kan betala per månad för medlemsskapet eller helår direkt. Helår kostar 950 kr eller 95 kr/Månad.

Se villkor och bli medlem:

Signade upp men orolig att inte EB-numret kom in rätt...:) går inte att se igen. Någon som listat ut om det valideras mot namn? Funderar nästan på att skicka och fråga annars. Brukar ju vara en halvtidstjänst att väl jag in poäng från olika partners. Hoppas dessa håller vad de lovar utan tjafs.
 

Robert flysas

Moderator
Signade upp men orolig att inte EB-numret kom in rätt...:) går inte att se igen. Någon som listat ut om det valideras mot namn? Funderar nästan på att skicka och fråga annars. Brukar ju vara en halvtidstjänst att väl jag in poäng från olika partners. Hoppas dessa håller vad de lovar utan tjafs.
Jag signade upp mig och bara för att vara säker mailade jag och frågade om mitt SAS EB kom in korrekt. Fick ett trevligt svar att allt var korrekt. Är du osäker är det bara att Maila dom.
 

ARN01

Medlem
Signade upp men orolig att inte EB-numret kom in rätt...:) går inte att se igen. Någon som listat ut om det valideras mot namn? Funderar nästan på att skicka och fråga annars. Brukar ju vara en halvtidstjänst att väl jag in poäng från olika partners. Hoppas dessa håller vad de lovar utan tjafs.
Svarar mig själv med en liten uppdatering. Signade igår vid ca 22 och vid 02 hade jag ett "You have earned Eurobonus points" så bra uppstryrt.
 

Xilan

Medlem
Attans! Beställde altanvirke från Beijer för några veckor sen och hade inte en tanke på att kolla SAS webshopping-sidan. 7 500 missade poäng

Men tack för tipset! Blir till att komma ihåg mot slutet av sommaren när resterande virke ska köpas in
Jag beställde virke från Beijer igår kväll 15/6. Då fungerade koden RQAEAD som gav 10% rabatt.
Den skulle eventuellt endast gälla till midnatt, men kan vara värd att testa.
 

Shoreline

Medlem
Jag beställde virke från Beijer igår kväll 15/6. Då fungerade koden RQAEAD som gav 10% rabatt.
Den skulle eventuellt endast gälla till midnatt, men kan vara värd att testa.
Värt att tänka på vad som står i villkoren, sen får man förstås värdera själv.


  • Om du betalar med värdebevis eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus Extrapoäng.
 

Tamas

Medlem
Värt att tänka på vad som står i villkoren, sen får man förstås värdera själv.


  • Om du betalar med värdebevis eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus Extrapoäng.
Det står alltid men sällan efterlevs, men visst, man kan inte kräva nåt om poängen uteblir.
 

MrRob

Medlem
Värt att tänka på vad som står i villkoren, sen får man förstås värdera själv.


  • Om du betalar med värdebevis eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus Extrapoäng.

Det står alltid men sällan efterlevs, men visst, man kan inte kräva nåt om poängen uteblir.

Oavsett om man får poängen eller inte är det, i mina ögon, utan tvekan värt risken att poängen uteblir om man kan få 10% rabatt på köpet.
 

BAM054

Medlem
Ny typ av shoppingsida, lite som SAS själva hade förut, men mer generöst med poäng. Man får 10,000 SAS EB poäng när man blir medlem och sen 100 SAS EB poäng/100 SEK du handlar för.
Man kan betala per månad för medlemsskapet eller helår direkt. Helår kostar 950 kr eller 95 kr/Månad.

Se villkor och bli medlem:


Koden "AIRBNB50" ger rabatt på medlemsavgiften.
 
Toppen