Robert flysas
Moderator
Nu har jag fått svar ang. American Express rabatten som gäller 6 månaders gratis medlemsskap. När man kommer in i månad 7 och börjar betala kommer 10,000 poäng inom 30 dagar.
Det var samma för mig.Ni som skaffade Hedvig. Stod det när ni angav ert Eurobonus-nummer att ni skulle få 10 000 poäng? För mig stod det bara att jag ska få 100 poäng per månad.
Visa bifogad bild 143137
Frugan skulle skaffa försäkring via Hedvig nu. Hon reggade sig via vanliga länken. Men efter köpet kom inte rutan upp där man anger Eurobonusnummer. Försökte regga numret i appen istället men den rutan finns inte med i hennes profil i appen heller (som den gör mig för).
Någon mer detta hänt för? Vi får maila kundservice men lite struligt. Hoppas hon kan få sina 10 000 poäng i alla fall.
Aha, tack för svar!Samma här. Skicka ett meddelande till kundtjänst i appen så löser de det.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Exakt samma här. Dök upp för polaren, men inte för mig. Kundtjänst löste det.Aha, tack för svar!Konstigt att rutan dök upp för mig men inte för frugan!
Behövde man göra något speciellt när man signade up? Har också en 6mån gratis-kod, det blir att man betalar 6mån bara för de 10k poängen?Nu har jag fått svar ang. American Express rabatten som gäller 6 månaders gratis medlemsskap. När man kommer in i månad 7 och börjar betala kommer 10,000 poäng inom 30 dagar.