Senaste nytt

SAS Webshopping

Gus

Medlem
Ni som skaffade Hedvig. Stod det när ni angav ert Eurobonus-nummer att ni skulle få 10 000 poäng? För mig stod det bara att jag ska få 100 poäng per månad.

Screenshot_20230616_233318_Gallery.jpg
 

Gus

Medlem
Frugan skulle skaffa försäkring via Hedvig nu. Hon reggade sig via vanliga länken. Men efter köpet kom inte rutan upp där man anger Eurobonusnummer. Försökte regga numret i appen istället men den rutan finns inte med i hennes profil i appen heller (som den gör mig för).

Någon mer detta hänt för? Vi får maila kundservice men lite struligt. Hoppas hon kan få sina 10 000 poäng i alla fall.
 

Samosaguas

Medlem
Frugan skulle skaffa försäkring via Hedvig nu. Hon reggade sig via vanliga länken. Men efter köpet kom inte rutan upp där man anger Eurobonusnummer. Försökte regga numret i appen istället men den rutan finns inte med i hennes profil i appen heller (som den gör mig för).

Någon mer detta hänt för? Vi får maila kundservice men lite struligt. Hoppas hon kan få sina 10 000 poäng i alla fall.

Samma här. Skicka ett meddelande till kundtjänst i appen så löser de det.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Heggemon

Medlem
Jag har handlat Zupergift-presentkort i några månader nu, några per månad via eurobonusshoppen. Men jag kan inte se någonstans att jag fått poängen? Vart ser man "inkommande poäng" och när de väl är överförda?
 

Emil123

Medlem
Nu har jag fått svar ang. American Express rabatten som gäller 6 månaders gratis medlemsskap. När man kommer in i månad 7 och börjar betala kommer 10,000 poäng inom 30 dagar.
Behövde man göra något speciellt när man signade up? Har också en 6mån gratis-kod, det blir att man betalar 6mån bara för de 10k poängen?
 
Toppen