Senaste nytt

SAS Webshopping

Min fråga var ifall poäng som låg som kommande var bekräftade. Det kan man veta genom att ha haft poäng som kommande men aldrig blivit utbetalade.
Kort svar nej.
Se min tidigare post med exempel:

Kollade lite på shopping-portalen och märkte att alla Mobilabonnemanger försvunnit, men vissa är kvar i NO/DK. För många svenskar som utnyttjat kampanjerna? :p
Noterades och kommenterades för en tid sedan men handlar snarare nog om att 3 och SAS nog vill ha exklusivitet eftersom de numera har ett relativt tätt samarbete. Vore lite märkligt om SAS marknadsförde 3s konkurrenter via deras egna kanaler.

Noterades och kommenterades för en tid sedan men handlar snarare nog om att 3 och SAS nog vill ha exklusivitet eftersom de numera har ett relativt tätt samarbete. Vore lite märkligt om SAS marknadsförde 3s konkurrenter via deras egna kanaler.
Är relativt säker på att det har med 3 att göra. Det var i samband med SAS samarbete med 3 som alla poängkampanjer på mobilabonnemang försvann.
Sant, men konstigt att Telia (det var Telia innan va?) tillät det. Samt att 3 äger ju Hallon, så dom kanske borde låtit det bolaget vara kvar?

Abonnemangen var inget för mig ändå, men bara nyfiken

Toppen