Senaste nytt

SAS Webshopping

Samarbetet mellan Hedvig och EuroBonus avslutas 2026-12-31. Efter det datumet får man inga fler poäng via försäkringen.

Kanske en del EuroBonus-katter som får somna in till årsskiftet?
Eller så blir dom dubbelförsäkrade i några månader..
1787667726500.png

Fick fram 69:-/månad som pris för minsta försäkringen.:rolleyes:

Innebär det att om jag hade en inaktiverat konto hos HelloFresh och fick SAS poäng från HelloFresh in november 2024 att jag kommer inte att få någon SAS poäng den här gången även om SAS koden syns tydligt i beställningen? PS har beställ men inget incoming syns hos SAS och jag har nu anmält saknade poäng.
Sen återkoppling, men kan nog bli tufft utifrån Selvuds bild... Såg dock att du hann avsluta innan leverans, kanske jag också skulle gjort! Blir en spännande väntan i stället.. :)

På topic webshop kan jag annars rekommendera Outnorth, har fått poäng där trots användning av presentkort plus retur!

Ca 40 timmar sedan jag reggade mig på HelloFresh och inga poäng ligger som på väg. Är det vanligt att detta dröjer, alt. att man får efterregisterra sina köp? Ej behövt gör det tidigare.

Kollade lite på shopping-portalen och märkte att alla Mobilabonnemanger försvunnit, men vissa är kvar i NO/DK. För många svenskar som utnyttjat kampanjerna? :p

Det har dock varit väldigt mycket mindre senaste typ 6mån(?). Förut hade alltid något bolag kampanj men varit tomt förutom Vimla tror som hade några månader sen.

Det har dock varit väldigt mycket mindre senaste typ 6mån(?). Förut hade alltid något bolag kampanj men varit tomt förutom Vimla tror som hade några månader sen.
Kommer bara ihåg att folk gnällde så mycket om Vimla på FB-gruppen, så tänker att Vimla kanske sagt upp den från deras sida!

Toppen