Om du kom fram till hemsidan från SAS onlineshopping så var adblock inte problemet.I samband med browserbyte råkade jag utföra två köp med adblock påslaget, och jag saknar nu mailet om att köpet registrerats. Brukar det vara kört då, eller kan de lösa detta med efterregistrering? Ska man vänta 12 veckor?
Hmm. Dessutom var giltighetstiden på deras presentkort bara 6 månader, mot det mer normala 12 månader. Såg inte på EuroBonus shoppingportal hur lång den var.Någon på Facebook skrev att de kontaktade Clear-On och fick svar att Sverigechecken kommer inte tillbaka till EuroBonus shopping.
Gissning: alldeles för många köpte för stora belopp för att snabbt använda för att handla livsmedel. Helt emot deras affärside där checken ska samla skräp i flera månader (ränta för Clear-On) och förhoppningsvis till hyfsat stor del glömmas bort så expiration datum passeras.
Nej, poängen kommer bara om butiken ger information om att köpet genomförts...Jag efterregistrerade mitt köp hos HelloFresh, fick inget bekräftelsemail från SAS Webshopping men kampanjen var aktiverad och jag kunde efterregistrera köpet (datum och tid fanns att välja under efterregistrering). Poängen ligger nu som kommande, är det då garanterat att man får dessa? Första gången jag gjort en efterregistrering, därav frågan.
Om du uppfyller villkoren så ja. Vad annars?Jag efterregistrerade mitt köp hos HelloFresh, fick inget bekräftelsemail från SAS Webshopping men kampanjen var aktiverad och jag kunde efterregistrera köpet (datum och tid fanns att välja under efterregistrering). Poängen ligger nu som kommande, är det då garanterat att man får dessa? Första gången jag gjort en efterregistrering, därav frågan.
Vadå vad annars? Eftersom att jag gjorde köpet genom SAS Webshopping men inte fick något bekräftelsemail, samt att Hello Fresh hemsida strulade flera gånger så är det väl inte helt otänkbart att man ifrågasätter om poängen kommer att betalas ut? Och som ovna skribent sa att detta endast betalas ut ifall butiken bekräftar köpet, så låter det samtidigt inte helt osannolikt att detta skulle kunna missas från dem.Om du uppfyller villkoren så ja. Vad annars?
Hur kan vi veta svaret på om det är bekräftat? Du måste ju vända dig till SAS och/eller HF.Vadå vad annars? Eftersom att jag gjorde köpet genom SAS Webshopping men inte fick något bekräftelsemail, samt att Hello Fresh hemsida strulade flera gånger så är det väl inte helt otänkbart att man ifrågasätter om poängen kommer att betalas ut? Och som ovna skribent sa att detta endast betalas ut ifall butiken bekräftar köpet, så låter det samtidigt inte helt osannolikt att detta skulle kunna missas från dem.
Förstår du nu varför jag ändå frågade?