Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag har också hoppat på Mölndal. Inga poäng under inkommande men däremot finns spår när jag går in på att regga saknade poäng så bör väl lösa sig när jag lyckas lista ut hur jag ska fylla i kundnummer och framförallt belopp.
Var tvungen att efterregistrera. Syntes efter en vecka.

Det fanns spår när jag skulle efterregistrera också, nu ligger poängen som kommande :). Tog cirka en vecka för mig också.

Är det någon som vet om detta kan bli problem för Eurobonus-poängen från Enkla?
Jag hade tänkt vänta minst 14 dagar efter att Enkla börjar leverera för att säga upp det efter det och då hoppa på Fortum i 2 månader. Kan det blir problem med Fortum också?
Så länge poängen finns med under "Poäng på väg till dig" så ska det inte vara några konstigheter!

Mina Hallon poäng som varit på väg sedan november säger kundtjänst nu att jag inte får eftersom jag fått kampanj poäng på Hallon 2023.
Vet inte om det är riktigt eller inte (eller om de har blivit bättre på att följa upp) men lustigt att de står som på väg och inte nekade eller försvinner fr listan

Hur funkar SAS-presentkortet? Går det bara att köpa rena SAS-resor eller funkar alla resor man får fram när man söker med SAS, ex codeshare med Singapore Airlines etc?

Toppen