Senaste nytt

SAS Webshopping

Fredah

Medlem
Hur funkar SAS-presentkortet? Går det bara att köpa rena SAS-resor eller funkar alla resor man får fram när man söker med SAS, ex codeshare med Singapore Airlines etc?

Jag har inte testat dessa själv men eftersom det står att man kan betala för lounge etc så gissar jag att det fungerar på samma sätt som presentkorten från julkalendern. Vilka läggs in i betalsteget liknande kortbetalning, där begränsningen är 2 presentkort per bokning. Jag har bokat även codeshare, dock inte SQ men har svårt att se att det skulle exkluderas utan i så fall explicit nämnas.

eddo

Medlem
Fick nyss poängen från Hallon för tecknat abonnemang 2024-11-30. Tidigare fått från Vimla och Halebop för abonnemang tecknade samma dag. Ingenting från Tellus, den gav jag upp på.

Hallon lär inte få mig som kund i framtiden med tanke på hur irriterande det var att avsluta abonnemanget.

Attachments

• Screenshot_20250212-134019~2.png
    Screenshot_20250212-134019~2.png
    325 KB · Visningar: 148
  • Screenshot_20250212-134048.png
    Screenshot_20250212-134048.png
    352 KB · Visningar: 145
  • Screenshot_20250212-134319.png
    Screenshot_20250212-134319.png
    361,9 KB · Visningar: 149

FilipJ

Medlem
Fick nyss poängen från Hallon för tecknat abonnemang 2024-11-30. Tidigare fått från Vimla och Halebop för abonnemang tecknade samma dag. Ingenting från Tellus, den gav jag upp på.

Hallon lär inte få mig som kund i framtiden med tanke på hur irriterande det var att avsluta abonnemanget.
Hade velat följa konversationen i realtid när hon plötsligt svarar:
"Det var tråkigt att höra. Om vi kan erbjuda dig 3000 eurobonuspoäng om du tecknar tre månader till, skulle du vara intresserad då?" ;)

CobraJab

Ny medlem
Jag har också hoppat på Mölndal. Inga poäng under inkommande men däremot finns spår när jag går in på att regga saknade poäng så bör väl lösa sig när jag lyckas lista ut hur jag ska fylla i kundnummer och framförallt belopp.
Samma sak för mig, Casper Kundtjänst sa så här idag: "Du skriver bare din email i ordrenummer og 1 kr i beløb."

Flyer722

Medlem

Verkar som ett rookie misstag, självklart ska du ju hoppa på ett annat abonnemang från webshoppen och flytta över ditt "låtsas" telenr för att fortsätta få poäng.

intuition

Medlem

Ja, hallons nya modell är en pina. Tidigare kunde man säga upp på mina sidor, men strax efter de höjde sitt stående 99kr/mån till 109kr (och fick massor av avslut från kunder som haft abonnemang länge) flyttade man det till en chat med begränsade öppettider och robot-liknande mäniskor som ser det som ett TV-spel att göra det besvärligt att säga upp.
Efter min första dust med dem valde jag att flytta ut alla abonnemang under min kontroll till Vimla, för vid nummerportering slipper man säga upp via chat...

Toppen