Senaste nytt

SAS Webshopping

Enligt hallon chatt så kan man byta till kontantkort själv och det går över direkt. Kanske är det ett snabbare alternativ till uppsägning?

Värt att notera, som nämnts, är att SAS presentkort inte räknas som SAS-köp med Mastercard utan ger poäng som ett vanligt köp.
Om man köper ett SAS presentkort med 20% top up, får man samma EB-poäng och nivåpoäng som vid direktköp när man sen bokar? Med undantag för Mastercard-boosten?

Om man köper ett SAS presentkort med 20% top up, får man samma EB-poäng och nivåpoäng som vid direktköp när man sen bokar? Med undantag för Mastercard-boosten?
Hänger inte helt med på frågan, men du får inget extra när du betalar med presentkortet sen iom annat betalningsmedel. Du får poäng enligt fare-/bokningsklass som vanligt

Fick poäng från Comviq nu, trots att kundsupport sagt att jag blev nekad av dom. Iof var comviq enda bolaget som tog betalt.
Tellus och Vimla tog inga betalningar samt blivit nekad poäng där.

Får räcka med abonnemangen, för mycket hassle.

Hello, I have a small question regarding bonus points.
Do I need to pay for the services to get the points or it varies from offer to offer? For example Bookbeat, they allow free trial which I have submitted to after entering through link. Should it qualify me for getting the points or rather only after I pay for at least one month I am ok to get the points?

Hello, I have a small question regarding bonus points.
Do I need to pay for the services to get the points or it varies from offer to offer? For example Bookbeat, they allow free trial which I have submitted to after entering through link. Should it qualify me for getting the points or rather only after I pay for at least one month I am ok to get the points?
It all depends on what's in the T&C but you can count on you have to pay something.

Enkla elbolaget erbjuder 10000 poäng.
Jag byte tidigare till elinet i slutet av december och dem började leverera i mitten av januari. Kan jag ändra till enkla elbolaget nu? och få poäng från båda ställen :) ? Det står att poäng är på väg till mig :D

Enkla elbolaget erbjuder 10000 poäng.
Jag byte tidigare till elinet i slutet av december och dem började leverera i mitten av januari. Kan jag ändra till enkla elbolaget nu? och få poäng från båda ställen :) ? Det står att poäng är på väg till mig :D

Yes du kan ändra.

Toppen