Senaste nytt

SAS Webshopping

Det här var lite läskigt! Tänkte köpa ett presentkort på Rituals för 500 kr, men nånting är felkonfat, för man kan inte dra ner slidern så att man betalar 0 poäng och 500 kr!

För presentkortet på 100 och 1000 kr funkar det normalt)

1740472013049.png
 
Nu är jag förbannad på Tellus! Jag, precis som många andra här, signade upp mig för ett abonnemang runt black friday när man kunde få extra många poäng. Ni som har följt tråden vet ju att Tellus drog tillbaka allt. Detta skedde även för mig. Jag har således inte fått några poäng men jag har inte heller fått något abonnemang (inget fysiskt sim-kort i alla fall) och inga fakturor. Så jag tänkte att det var inget med det och i princip glömt bort det. Döm om min förvåning när jag igår fick ett INKASSOKRAV!!! Två obetalda fakturor (som jag som sagt aldrig har fått) är tydligen obetalda. Vad är detta för skojeri!? Nu måste jag spendera tid på att fixa detta!
 
Nu är jag förbannad på Tellus! Jag, precis som många andra här, signade upp mig för ett abonnemang runt black friday när man kunde få extra många poäng. Ni som har följt tråden vet ju att Tellus drog tillbaka allt. Detta skedde även för mig. Jag har således inte fått några poäng men jag har inte heller fått något abonnemang (inget fysiskt sim-kort i alla fall) och inga fakturor. Så jag tänkte att det var inget med det och i princip glömt bort det. Döm om min förvåning när jag igår fick ett INKASSOKRAV!!! Två obetalda fakturor (som jag som sagt aldrig har fått) är tydligen obetalda. Vad är detta för skojeri!? Nu måste jag spendera tid på att fixa detta!
Igår fick vi poäng för köp hos Tellus (november 2024). Jag är dock 100% säker på att det är SAS/Loyaltykey som ger detta i goodwill, då Tellus dragit tillbaka abbonemangen för oss.
 
Jag har köpt mina första presentkort på SAS Eurobonus Shop. Jag har fått och använt presentkorten, men kan inte se någon bekräftelse på att jag ska få mina poäng. Behöver dessa efteranmälas? Och hur lång tid tar det att få poängen? I båda fallen kunde jag se mitt Eurobonuspoängsaldo vid betalning och kunde välja att betala med pengar istället.
 
Jag har köpt mina första presentkort på SAS Eurobonus Shop. Jag har fått och använt presentkorten, men kan inte se någon bekräftelse på att jag ska få mina poäng. Behöver dessa efteranmälas? Och hur lång tid tar det att få poängen? I båda fallen kunde jag se mitt Eurobonuspoängsaldo vid betalning och kunde välja att betala med pengar istället.
Poängen för presentkort ser du inte under kommande poäng. Dessa trillar automatiskt in efter en månad eller så.
 
Toppen