Låter som Telinet, dom hade en lite bökig signeringssida. Det reggades dock för mig i samband emd att jag fick bekräftelsen från det signerade avtalet hos Telinet.Hur länge har det dröjt som mest för er att få köp från elbolagen registrade? Nu har det dröjt 12 timmar för mig och fortfarande inget mail. Oftast brukar jag få mailet inom några timmar.
Det var lite krångligt att signera avtalet med BankID igår, var tvungen att klicka på "tillbaka" några gånger. Kan det ha gjort att EuroBonus tappade spåret och jag halkade ut EuroBonus-loopen på något sätt?
Det var Mölndal Energi i detta fall.Låter som Telinet, dom hade en lite bökig signeringssida. Det reggades dock för mig i samband emd att jag fick bekräftelsen från det signerade avtalet hos Telinet.
Var tvungen att efterregistrera. Syntes efter en vecka.Det var Mölndal Energi i detta fall.
Inte fått in det heller än som kommande.Det var Mölndal Energi i detta fall.
Jag har också hoppat på Mölndal. Inga poäng under inkommande men däremot finns spår när jag går in på att regga saknade poäng så bör väl lösa sig när jag lyckas lista ut hur jag ska fylla i kundnummer och framförallt belopp.Det var Mölndal Energi i detta fall.
Jag har fått Factor men inte Hallon och DI. Inköpsdatum 2024-12-01.Inte fått hallon. Den och Factor står som poäng på väg.
Jag vet inte när det hände, med det verkar ha gått från 8 till 12 veckor nu.
”Vänligen observera: Ditt köp registreras inom 48 timmar, och poäng överförs automatiskt senast efter 12 veckor.”
Hur länge fick du vänta på Enkla Elbolaget? Min står som "på väg" sedan några veckor tillbaka. Ingen fara på taket egentligen men gjorde tabben att gå via min inloggning i portalen trots att sambon står på elavtalet. Skulle såklart ha använt hennes inloggning, vi har ju ändå Point Sharing. Får se om det går igenom ändå annars fyller jag på "shit happens-kontot" lite ytterligare.Enkla Elbolaget kom in i förrgår, men väntar fortfarande på Hallon.