Vanlig go sänks ju med ca 50% också, rätt stor minskning kan jag tycka på longhaul.
Förhållandevis blir den bara ”justerad”, vilket kan vara på sin plats.
Vanlig go sänks ju med ca 50% också, rätt stor minskning kan jag tycka på longhaul.
För att det varit för mycket poäng i förhållande till intäkt i Go tidigare. Rätt uppenbart.Vet man varför man gör så här ??
Dom kommer ju tappa kunder nu måste jag panik boka innan den 1/12 för att hinna upp till silver.,har inte heller åkt långt med sas i go då jag tycker det är obekvämt i kofösar klass
Märkligt att det på ett forum som heter Businessclass är så stort intresse för intjäning på de allra billigaste ekonomibiljetterna![]()
Touche ,inte med sas men med iberia finnair och aaHur vet du att det är obekvämt att åka ”kofösarklass” med SAS longhaul om du aldrig testat det?
Därför behovet av status är större för dem som reser i Economy / Premium Economy än dem som reser i Business / First, vilket känns lite ironiskt för att det är lättare att få status när man reser i premiumkabiner än i Economy generellt.
Absolut, kan bara hålla med, för mig är guldkortet guld värt, fast alla fördelar bör nog avhandlas i annan tråd, men då åker jag ju inte bara First/Business (tyvärr)Därför behovet av status är större för dem som reser i Economy / Premium Economy än dem som reser i Business / First, vilket känns lite ironiskt för att det är lättare att få status när man reser i premiumkabiner än i Economy generellt.