agehall
Medlem
Just den delen kan fler göra fel på.Efter att ha gjort min första incheckning via webben idag kan jag bara konstatera att det är väldigt väldigt oklart vad som är text, vad som är saker man kan klicka på. Dessutom uppblandat med reklam för hotell och andra oegentligheter gjorde det till en ganska dyster upplevelse. Vilkan användargrupp har varit med och utvärderat gränssnittet?
OT: Checkade in mig och frugan för morgondagens flight med LH och jag insåg efteråt att de lyckades skriva texten så lurigt att jag fyllde i fel passageraruppgifter, vilket inte blev uppenbart förens jag kom till passagerare 2 och då insåg att de ville ha uppgifterna jag just fyllt i igen. *fail* Så det blir nog till att reda ut det hela på ARN ikväll tror jag.
Dessutom visade de denna fina sammanställning över vilka FFP som finns i bokningen:

Jag är EBG och min fru är EBS - hon blir SK*P (dvs de förstår inte hennes status) och jag blir SK*S!? Hur går det ihop? Jag hade kunnat förstå ifall de tycker det är fel format på numret och vill ha det utan EBS/EBG-prefix om vi båda blivit SK*P men det där!?