Senaste nytt

SAS nya hemsida

NotRyan

Medlem
Det fungerar ännu inte, veckor efter införandet och månader efter lanseringen i Danmark. Backa SAS om någon där läser detta. BACKA!!!!

SAS får helt enkelt vänta med att kasta ut legacy till dess det nya fungerar, detta är själva definitionen på ett katastrofalt uselt skött IT-projekt. Jag skulle varken anställa någon som har SK IT i CV:t eller anlita Tata Consultant Services.... USCH, HUVVA...
 

AABack2ARN

Medlem
Efter att ha gjort min första incheckning via webben idag kan jag bara konstatera att det är väldigt väldigt oklart vad som är text, vad som är saker man kan klicka på. Dessutom uppblandat med reklam för hotell och andra oegentligheter gjorde det till en ganska dyster upplevelse. Vilkan användargrupp har varit med och utvärderat gränssnittet?
 

thh

Medlem
Efter att ha gjort min första incheckning via webben idag kan jag bara konstatera att det är väldigt väldigt oklart vad som är text, vad som är saker man kan klicka på. Dessutom uppblandat med reklam för hotell och andra oegentligheter gjorde det till en ganska dyster upplevelse. Vilkan användargrupp har varit med och utvärderat gränssnittet?

Jag tror inte att företag som testar sin produkt och utvärderar det innan lansering lanserar något sådant som SAS hemsida faktiskt.
 

lillemannen

Medlem
Jag har inga problem med den biten. Ser även den magiska:
SAS specialkampanj
Rabatt finns
(05 apr 2014 - 31 dec 2039)

Aktuell kampanj är inte tillgänglig. :confused:
Tyvärr kommer ingenting upp för mig. Helt kass hemsida, rörig och gör inte det enklare för min vardag som SAS hävdar man ska göra för mig.
 

peterschuller

Ny medlem
Det går inte att boka resor via nya hemsida helt enkelt. Man matar in ett datum tex 2/3-4/3, den ger en 1/3-3/3 - helt omöjligt att komma ur looper. Har varit tvungen att använda mobil app en gång och ringa in en annan. Dessutom funkar flera länkar inte såsom chat eller hotel awards bokning. Hur kan man släppa ut sånt? Den som är IT ansvarig borde söka nytt jobb.
 
Toppen