Senaste nytt

SAS nya hemsida

Alltså, detta problem uppstår för att man just byter lösenord. Ta kontakt med supporten och be dom fixa, enda kända sättet såvitt jag vet.
Ok intressant. Jag har haft detta problem ett par dagar, vilket fick mig till att testa nollställning av mitt lösenord idag. Så i mitt fall är det inte lösenordsbyte som triggat felet. Får ringa in i morgon och fixa.

Kan tipsa er om att använda passkey, funkar riktigt smutt för mig. Det enda som saknas nu är möjligheten att aktivera tvåfaktor-autentisering. Vansinne enligt mig att inte erbjuda det.

Kan tipsa er om att använda passkey, funkar riktigt smutt för mig. Det enda som saknas nu är möjligheten att aktivera tvåfaktor-autentisering. Vansinne enligt mig att inte erbjuda det.
Lite lustigt att det saknats under så lång tid, ja. Men med Passkey så minskar behovet av det ändå ganska ordentligt. Det jag saknar hos de flesta som implementerat stöd för passkeys är möjligheten att radera lösenordet helt och därigenom spärra den inloggningsmetoden till kontot i fråga.

Toppen