Senaste nytt

SAS nya hemsida

Jag kontaktade support idag via chat på webbsidan, jag blev bara förbannad men problemet kvarstår.
Hoppas innerligt att de fixar det på måndag när SAS IT börjar jobba igen.

Tips till de med problem att logga in:
Sedan 30/9 tillåts enbart:
- e-post
- EB nr 9 siffror
Vid web-login.

Dvs EBS123456789 eller EB123456789
Är inte längre tillåtet.

Appen kommer få samma samt Passkey support senare (No more forgotten passwords!)

Tips till de med problem att logga in:
Sedan 30/9 tillåts enbart:
- e-post
- EB nr 9 siffror
Vid web-login.

Dvs EBS123456789 eller EB123456789
Är inte längre tillåtet.

Appen kommer få samma samt Passkey support senare (No more forgotten passwords!)
Testar både med mejl och EB nummer men som sagt inlogg verkar funka, det är redirect som är knasig, skickas vidare till main sida och sedan direkt redirect till logout. Så inlogg egentligen funkar från teknisk synpunkt, det är något annat som strular.

Testar både med mejl och EB nummer men som sagt inlogg verkar funka, det är redirect som är knasig, skickas vidare till main sida och sedan direkt redirect till logout. Så inlogg egentligen funkar från teknisk synpunkt, det är något annat som strular.

Nu låter jag som en it support men har du provat med inkognito mode alternativt annan webbläsare?
Att du kommer in och och sen slängs ut verkar märkligt.
Fråga:
har du SAS for work kopplat till ditt konto och/eller travelpass? Det gjordes en del tekniska förändringar där i veckan så kanske har ett samband.
Inte hört om detta fel förut såvida inte kontot är låst, men då hade inte appen släppt in dig heller, respektive du hade fastnat på login sidan rent spontant.

Toppen