Senaste nytt

SAS lanserar nya långlinjer - från Skandinavien till Los Angeles och Miami

Det diskuterades C klass innan.
Därav att det blev lite äpplen och päron här nu.

Businessclass.se är väl tänkt att handla mer om C klass än om Y ... ? För de som föredrar Y så finns ju flygresor.se, och hur mycket info som helst men vi stackare som föredrar business klass (C) vi får hålla tillgod med businessclass.se när vi skall ventilera åsikter och ideér :D

jag känner en del i spelindustrin på EA och DICE bl a. Ingen där får flyga Business eller ens Prem Eco, trots höga positioner, så jag tror inte det genererar jättemycket trafik inte. Sen är det överlag ganska lite resor.
säkert helt sant, försöker bara vara lite positiv då jag tycker att det är kul att SAS satsar. Jag antar att SAS har bra koll på vilket klientel som bokar C/D-klass till SFO. Hi-techindustrin är sedan IT-bubblan väldigt slimmad. Den genererar säkert en hel del resor, men jag tvivlar på att många är längst fram, men jag kan ha fel.

Businessclass.se är väl tänkt att handla mer om C klass än om Y ... ? För de som föredrar Y så finns ju flygresor.se, och hur mycket info som helst men vi stackare som föredrar business klass (C) vi får hålla tillgod med businessclass.se när vi skall ventilera åsikter och ideér :D

Det kanske är så men vi pratade fortfarande Ekonomi ditt inlägg var helt onödigt.

Bara en from förhoppning om att SAS bjuder på en rejäl intro karamell och sätter C priser vi aldrig sett i mannaminne... :)

Okej det kan jag hålla med om. Trodde Businessclass handlade om frekvent resande för övrigt då får man ihop EBG

Toppen