toer00
Medlem
Y priser inte C ...![]()
Mer intresserad av priser i Business klass, LAX i Y är "självmord"...
Y priser inte C ...![]()
Det diskuterades C klass innan.
Därav att det blev lite äpplen och päron här nu.
Det diskuterades C klass innan.
Därav att det blev lite äpplen och päron här nu.
säkert helt sant, försöker bara vara lite positiv då jag tycker att det är kul att SAS satsar. Jag antar att SAS har bra koll på vilket klientel som bokar C/D-klass till SFO. Hi-techindustrin är sedan IT-bubblan väldigt slimmad. Den genererar säkert en hel del resor, men jag tvivlar på att många är längst fram, men jag kan ha fel.jag känner en del i spelindustrin på EA och DICE bl a. Ingen där får flyga Business eller ens Prem Eco, trots höga positioner, så jag tror inte det genererar jättemycket trafik inte. Sen är det överlag ganska lite resor.
Businessclass.se är väl tänkt att handla mer om C klass än om Y ... ? För de som föredrar Y så finns ju flygresor.se, och hur mycket info som helst men vi stackare som föredrar business klass (C) vi får hålla tillgod med businessclass.se när vi skall ventilera åsikter och ideér![]()
Vad har C klass med mitt inlägg att göra?
någon som vet vad 737:an har för räckvidd?
Bara en from förhoppning om att SAS bjuder på en rejäl intro karamell och sätter C priser vi aldrig sett i mannaminne...![]()
Bara en from förhoppning om att SAS bjuder på en rejäl intro karamell och sätter C priser vi aldrig sett i mannaminne...![]()