A
Aurora
Guest
Det er regelrett sjokkerende om noen tror midtøstenselskapenes businessmodell er noe som kan fungere globalt. Eller er noe man kan forvente seg. Nå skuffer bc.se meg, trodde nivået var høyere.
Oj, du måste vara lättchockad. Ta ett djupt andetag och tänk på något lugnande en stund så hoppas jag det känns bättre.Det er regelrett sjokkerende om noen tror midtøstenselskapenes businessmodell er noe som kan fungere globalt. Eller er noe man kan forvente seg. Nå skuffer bc.se meg, trodde nivået var høyere.
Oj, du måste vara lättchockad. Ta ett djupt andetag och tänk på något lugnande en stund så hoppas jag det känns bättre.
När det gäller att förvänta sig så tycker jag nog att om man köper det bästa SAS har att erbjuda (SAS plus inom Europa) så borde man kunna förvänta sig att all förtäring fritt ingår. Allt detta dravel om vatten, smothies, chips, antal drinkar, vad som ingår och vad som inte ingår och så vidare, ger enligt min åsikt ett löjets skimmer kring SAS hela servicekoncept.
Jag tycker det är så fruktansvärt falskt att dra ner på det som är "gratis" och skylla på att folk kan bli onyktra. Men samtidigt försöker man sälja så mycket som möjligt ombord där man kommer med erbjudande om olika drink menyer.
Det tråkiga är att SAS skyller på onykterhet när man i själva verket uppmanar till att köpa alkohol.....Om det handlade om att folk blir fulla så borde man väl sluta sälja efter 3 också? Men om jag förstår det rätt så får man 3 gratis och därefter får man betala?
Då handlar det ju uppenbart om något annat än nykterhet. För är det någon som går vidare och köper ett gäng ytterligare fika efter 3 st så är det väl just den som redan har fått i sig lite för mycket...