Varför inte införa det på longhual också - eller blir man mindre full då?
Som sagt, då har vi olika prioriteringar & skulle aldrig falla mig in att ta in alkohol på en intra EU resa av anledningen som jag angav, antingen möte med familjen eller med kunder/leverantörer.3 alkoholhaltiga enheter klämmer man lätt på en lite längre resa inom Europa.. På long hall hinner man med mkt mer..
Men det förekommer också att folk reser på rena semester-/nöjesresor.Som sagt, då har vi olika prioriteringar & skulle aldrig falla mig in att ta in alkohol på en intra EU resa av anledningen som jag angav, antingen möte med familjen eller med kunder/leverantörer.
Sant, men även då har jag svårt att se att det skulle vara en begränsning med 3 enheter. För mig är det en icke fråga & tråden är upp i 20 sidor där många har ondgjort sig över det katastrofala i att inte kunna dricka mer än 3st alkoholhaltiga drycker ombord!Men det förekommer också att folk reser på rena semester-/nöjesresor.![]()
Förmynderi och omyndigförklaranden skapar alltid debatt.Sant, men även då har jag svårt att se att det skulle vara en begränsning med 3 enheter. För mig är det en icke fråga & tråden är upp i 20 sidor där många har ondgjort sig över det katastrofala i att inte kunna dricka mer än 3st alkoholhaltiga drycker ombord!
Vill man ha fyra så är det nog en begränsning.Sant, men även då har jag svårt att se att det skulle vara en begränsning med 3 enheter.
Tråden är som sagt lång och jag kan nog ha missat en del men att så många skulle prata om något "katastrofalt" känner jag inte riktigt igen. Dock kan jag tycka att om man betalar för en så kallad premiumprodukt är det märkligt om servicenivån ska vara lägre än billigast tänkbara biljett med exempelvis något av gulfbolagen.20 sidor där många har ondgjort sig över det katastrofala i att inte kunna dricka mer än 3st alkoholhaltiga drycker ombord!
Dock kan jag tycka att om man betalar för en så kallad premiumprodukt är det märkligt om servicenivån ska vara lägre än billigast tänkbara biljett med exempelvis något av gulfbolagen.![]()