Sant! Dock är nog Diamond-resenärer som åker Go rätt upplystaAntar att den typiske PLUS resenären på semesterrutter, dvs personen som råkar boka PLUS av misstag för att det var billigast är nog knappast medveten om att lounger ens existerar.
Visa bifogad bild 36431
Enligt SAS gäller denna "riktlinje" även Diamond i Go...
Lite ironi nu, för det här skämtar man inte om
Det sägs att SAS hade berusade passagerare ombord under vintermånaderna. Höst och vinterrekommendationen kommer vara: "Max en enhet alkohol per person i Plus. Diamond får endast alkoholfritt i Go, begränsning ej bestämd...
Jag är kanske lyckligt lottad men jag har aldrig sett en karatefylla på en lounge.
Nej för tusan. Här verkar det mest fikas!jag gissar att de flesta har en samsyn då de tänker efter, dvs att kröka ombord är inget som vi normalt förlustar oss med, eller?
Varför inte införa det på longhual också - eller blir man mindre full då?
Ni som blir så upprörda, handen på hjärtat. Hur ofta dricker Ni fler än 3 drinkar? Personligen så har detta absolut ingen effekt på mig eller hur jag ser på SAS. Dock så skall jag villigt erkänna att jag är totalt ointresserad av drinkar ombord! 99% av mina resor intra EU innebär att jag har ett möte i andra ändan, antingen familjen vid hemkost eller ett affärsmöte på utresan & vem f*n vill då lukta alkohol? Så vad är problemet?
Jag kan kanske se problemet i förmynderiet & att ha det som en uttalad policy för att begränsa, men det är fortsatt inte ett stort problem på något sätt för mig & jag gissar att de flesta har en samsyn då de tänker efter, dvs att kröka ombord är inget som vi normalt förlustar oss med, eller?