011430121
Medlem
Ursäkta, men kan det vara JetTime som du menar de kommer att flyga 737 för SASVilka rader är EXIT-row på B737-800 från SmartLynx: SAS appen säger rad 15 och 16, pdf på SmartLynx sida säger rad 17 och 18..?
Ursäkta, men kan det vara JetTime som du menar de kommer att flyga 737 för SASVilka rader är EXIT-row på B737-800 från SmartLynx: SAS appen säger rad 15 och 16, pdf på SmartLynx sida säger rad 17 och 18..?
När man tittar på seating plan för deras B737or så visar 3st exit row 15+16 och en 17+18 men den senare saknar rad 13 och 14.Vilka rader är EXIT-row på B737-800 från SmartLynx: SAS appen säger rad 15 och 16, pdf på SmartLynx sida säger rad 17 och 18..?
Oklart, det står Operated by S, Boeing 737-800 där jag tolkar S som SmartLynx.Ursäkta, men kan det vara JetTime som du menar de kommer att flyga 737 för SAS
Jag tror du överskattar sas system. S ska nog möjligen tolkas som "inte sas mainline åtminstone". Jag skulle nog lita mer på flygplanstypen, och därmed borde det inte bara smartlynx.Oklart, det står Operated by S, Boeing 737-800 där jag tolkar S som SmartLynx.
Visa bifogad bild 140876
S kanske står för "someone"Oklart, det står Operated by S, Boeing 737-800 där jag tolkar S som SmartLynx.
Visa bifogad bild 140876
"someone else"S kanske står för "someone"
Yes, det funkar!Någon som vet ifall det går att boka plats via kundtjänst när seatmap inte fungerar?
Yes, det funkar!