bossefin skrev:Saknade en liten poängsumma från min fru genererad när vi åkte till CPH i januari. Familjekontot upplagt i december och sedan dess har hon inte tjänat några EB-poäng. Ringde för en i början av mars och det skulle då åtgärdas. Har fortfarande inte hänt något hos på vare sig min frus eller mitt EB-saldo.Klicka för att utvidga...
Layzedad skrev:Har haft problem med överföring av både family och amex poäng. Mailade Diamond supporten och fick följande svar.Hej Christian,Tack för ditt mail!Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att poängöverföringen inte fungerat som det ska.Vi har haft tekniska problem med överföringen på poäng och vi har därmed skjutit upp överföringen till april där alla intjänade poäng under februari och mars ska överföras.Klicka för att utvidga...
Kimmen00 skrev:Mailade guld-supporten och gnällde.. de tog kontakt med familypooling så de förde över poängen manuellt. Allt på plats nu.Klicka för att utvidga...
Konstigt, EBD-mailen saLayzedad skrev:Har haft problem med överföring av både family och amex poäng. Mailade Diamond supporten och fick följande svar.Hej Christian,Tack för ditt mail!Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att poängöverföringen inte fungerat som det ska.Vi har haft tekniska problem med överföringen på poäng och vi har därmed skjutit upp överföringen till april där alla intjänade poäng under februari och mars ska överföras.Klicka för att utvidga...
En kompis har fått sina familjepool poäng så nej det har iaf funkat för en medlemJoakim P N skrev:Nu den 8 maj drogs poängen från alla givarkonton som vanligt. Dock har poängen inte dykt upp på mottagarens EB-konto ännu. Är det likadant för andra här på forumet?Klicka för att utvidga...
samma här, brukar poängen trilla in senare eller har de fastnat på vägen?Joakim P N skrev:Nu den 8 maj drogs poängen från alla givarkonton som vanligt. Dock har poängen inte dykt upp på mottagarens EB-konto ännu. Är det likadant för andra här på forumet?Klicka för att utvidga...
Joakim P N skrev:Nu den 8 maj drogs poängen från alla givarkonton som vanligt. Dock har poängen inte dykt upp på mottagarens EB-konto ännu. Är det likadant för andra här på forumet?Klicka för att utvidga...