Joakim P N
Medlem
Chatten bekräftade idag (på måndagkvällen) att de har problem med överföringarna. De räknar med att alla poäng på vift ska landa rätt innan veckans slut, annars ska man kontakta EB på telefon.
Tack för informationen! Hos oss har poängen också har dragits från givarkontona men inte mottagits av huvudkontot... Inväntar till veckans slut, annars får det bli ett samtal till dem på måndag.Chatten bekräftade idag (på måndagkvällen) att de har problem med överföringarna. De räknar med att alla poäng på vift ska landa rätt innan veckans slut, annars ska man kontakta EB på telefon.
Inga poäng som trillat in här ännu. Inte hos er andra heller?
Knepigt. När jag går in och tittat på Mina EuroBonus-sidor och sedan klickar på Familjekonto så finns poängen med i summan av "Poäng insamlade från medlemmar i listan nedan", och de har ju dragits från avsändaren. Men ändå inga poäng på kontot...