Senaste nytt

SAS familjekonto

bossefin

Medlem
Saknade en liten poängsumma från min fru genererad när vi åkte till CPH i januari. Familjekontot upplagt i december och sedan dess har hon inte tjänat några EB-poäng. Ringde för en i början av mars och det skulle då åtgärdas. Har fortfarande inte hänt något hos på vare sig min frus eller mitt EB-saldo.
 

Kandinsky

Medlem
Saknade en liten poängsumma från min fru genererad när vi åkte till CPH i januari. Familjekontot upplagt i december och sedan dess har hon inte tjänat några EB-poäng. Ringde för en i början av mars och det skulle då åtgärdas. Har fortfarande inte hänt något hos på vare sig min frus eller mitt EB-saldo.

Då är det samma situation som för mig, den senaste poängöverföringen skedde i december. Januari, februari och mars saknas och svaret man blir hänvisad till var endaste gång är "vi jobbar på det". Det kan inte arbetas så himla frekvent eftersom det nu snart var felaktigt längre än det fungerat...
 

Layzedad

Medlem
Har haft problem med överföring av både family och amex poäng. Mailade Diamond supporten och fick följande svar.

Hej Christian,

Tack för ditt mail!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att poängöverföringen inte fungerat som det ska.

Vi har haft tekniska problem med överföringen på poäng och vi har därmed skjutit upp överföringen till april där alla intjänade poäng under februari och mars ska överföras.
 

Kimmen00

Medlem
Har haft problem med överföring av både family och amex poäng. Mailade Diamond supporten och fick följande svar.

Hej Christian,

Tack för ditt mail!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att poängöverföringen inte fungerat som det ska.

Vi har haft tekniska problem med överföringen på poäng och vi har därmed skjutit upp överföringen till april där alla intjänade poäng under februari och mars ska överföras.

Har inte fått amex-poängen än fast de är swipade från amex..
 

jumbooze

Medlem
Mailade guld-supporten och gnällde.. de tog kontakt med familypooling så de förde över poängen manuellt. Allt på plats nu.

Har haft problem med överföring av både family och amex poäng. Mailade Diamond supporten och fick följande svar.

Hej Christian,

Tack för ditt mail!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att poängöverföringen inte fungerat som det ska.

Vi har haft tekniska problem med överföringen på poäng och vi har därmed skjutit upp överföringen till april där alla intjänade poäng under februari och mars ska överföras.
Konstigt, EBD-mailen sa
"Tack för ditt mail.

Vi hade problem med Familje överföringen denna månad 8e mars.

Problemet håller på att lösa sig och poängen kommer att överföras så snart det är löst."

så en får sina poäng manuellt, en annan får veta att det kommer i april och jag någonstans mittemellan

DTCS - Dont trust customer support!
 

Kandinsky

Medlem
Jag blir knäpp, inga poäng överförda, ringde sas "Nej men det var konstigt, jag kollar vad det kan vara så återkommer jag". Samma visa varje månad, i slutändan kommer ingen veta och man kommer hänvisa till nästa månad igen.
 
Toppen