Saknade en liten poängsumma från min fru genererad när vi åkte till CPH i januari. Familjekontot upplagt i december och sedan dess har hon inte tjänat några EB-poäng. Ringde för en i början av mars och det skulle då åtgärdas. Har fortfarande inte hänt något hos på vare sig min frus eller mitt EB-saldo.
Har haft problem med överföring av både family och amex poäng. Mailade Diamond supporten och fick följande svar.
Hej Christian,
Tack för ditt mail!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att poängöverföringen inte fungerat som det ska.
Vi har haft tekniska problem med överföringen på poäng och vi har därmed skjutit upp överföringen till april där alla intjänade poäng under februari och mars ska överföras.
Mailade guld-supporten och gnällde.. de tog kontakt med familypooling så de förde över poängen manuellt. Allt på plats nu.
Konstigt, EBD-mailen saHar haft problem med överföring av både family och amex poäng. Mailade Diamond supporten och fick följande svar.
Hej Christian,
Tack för ditt mail!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att poängöverföringen inte fungerat som det ska.
Vi har haft tekniska problem med överföringen på poäng och vi har därmed skjutit upp överföringen till april där alla intjänade poäng under februari och mars ska överföras.