Senaste nytt

SAS familjekonto

JohanW

Medlem
Inget för mig heller men det är "Framtida poäng från SAS och EuroBonus Partner, kommer att föras över en gång i månaden till huvudkontot." som spökar för min del. Tror jag skapade familjekontokopplingen efter poängen trillat in.
 

bossefin

Medlem
Plötsligt händer det - poängen från min frus resa i januari (!) som jag ringde om i början av mars har igår kommit in på mitt konto...
 

Joakim P N

Medlem
Nu den 8 maj drogs poängen från alla givarkonton som vanligt. Dock har poängen inte dykt upp på mottagarens EB-konto ännu. Är det likadant för andra här på forumet?
 

dala

Medlem
Nu den 8 maj drogs poängen från alla givarkonton som vanligt. Dock har poängen inte dykt upp på mottagarens EB-konto ännu. Är det likadant för andra här på forumet?

Samma hände för mig 8 maj. Jag fick överföringen från båda barnen samtidigt som poängen drogs hos dem. På min frus konto har poängen dragits men inte landat hos mig. I april funkade det 100% från alla tre kontona men i maj blev utfallet bara 66,6% i familjelotteriet.

Ringde supporten, de kunde inte göra eller se något en söndag, EB supporten kör bara kontorstid på vardagar.
 
Last edited:
Toppen