Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Tonton

Medlem
Befinner mig just nu på Nya Zealand, samt gjorde ett stopp i Singapore på vägen hit. Känner inte alls igen mig med era problem. Kortet har fungerat fläckfritt överallt, även contactless.

Men men, snart så är det väl min tur också o_O
 

Nikje

Medlem
När Amex lanserade kreditvarianten av sina kort var väl orsaken till nekade köp att det var en ny nummerserie på korten och att inte alla kortläsare var uppdaterade? Kan det vara något liknande?
 
Vet någon om det går att koppla sitt SAS Mastercard till sitt Paypal-konto och sedan betala med Paypal hos internetbutiker och tjäna Eurobonuspoäng för betalningarna? Tillkommer det några avgifter eller blir det några problem?
 

J-Dog

Medlem
Vet någon om det går att koppla sitt SAS Mastercard till sitt Paypal-konto och sedan betala med Paypal hos internetbutiker och tjäna Eurobonuspoäng för betalningarna? Tillkommer det några avgifter eller blir det några problem?

Funkar bra. Inga problem samt poäng till Eurobonus. Gäller samma för AMEX för övrigt.
 

fcx

Medlem
Idag har kortet gått varmt i USA. 8 transaktioner, inga problem.

När jag kontaktade kundtjänst om mina nekade transaktioner så kunde de inte se några nekade i sina loggar alls.

Imorgon är det dags för ett nytt Hilton, spänningen stiger.
 
Idag har kortet gått varmt i USA. 8 transaktioner, inga problem.

När jag kontaktade kundtjänst om mina nekade transaktioner så kunde de inte se några nekade i sina loggar alls.

Imorgon är det dags för ett nytt Hilton, spänningen stiger.
Jag har också haft problem på just Hilton, har fungerat överallt annars
 
Tänkte köpa bil med kortet. Dock så tar bilhandlaren inte emot kort. Endast swish eller banköverföring. Finns det något kreativt sätt som möjliggör betalning med kort och intjäning av poäng? Jag har gett upp hoppet...
 

SK

Medlem
Tänkte köpa bil med kortet. Dock så tar bilhandlaren inte emot kort. Endast swish eller banköverföring. Finns det något kreativt sätt som möjliggör betalning med kort och intjäning av poäng? Jag har gett upp hoppet...

Ja, via betalo eller billhop. Dock kommer det kosta lite extra för dig då de tar en procent eller liknande för de.
 
Toppen