Canadien
Medlem
Troligen inte (utöver piloterna) eftersom MC överför poäng kring första veckan i varje månad. 4:e-7:e brukar mina komma.Någon som fått några baspoäng ännu ?
Troligen inte (utöver piloterna) eftersom MC överför poäng kring första veckan i varje månad. 4:e-7:e brukar mina komma.Någon som fått några baspoäng ännu ?
Någon som fått några baspoäng ännu ?
Troligen inte (utöver piloterna) eftersom MC överför poäng kring första veckan i varje månad. 4:e-7:e brukar mina komma.
Jo, men de var väl felaktiga poäng baserat på förra månadens intjäning? Eller var det korrekt bokförda som 1k MC bas på ditt EB-konto?Jag skaffade kortet 1:a juni och fick baspoäng den 2:a juni.
I loggen står det typ 1405 men jag har fått 1k baspoäng på EB-kontot.Jo, men de var väl felaktiga poäng baserat på förra månadens intjäning? Eller var det korrekt bokförda som 1k MC bas på ditt EB-konto?
Jo jag har också fått en udda skvätt bas, men de syns ju inte korrekt på kontot så utgår från att de kommer korrigeras.I loggen står det typ 1405 men jag har fått 1k baspoäng på EB-kontot.
Någon som fått några baspoäng ännu ?
Ny månad idag och jag har fått mina 10.000 EB poäng krediterat till mitt konto i SAS MC appen, så jag antar att de först över till mitt EB-konto nästa tillsammans med intjänade poäng under juli.
Däremot är totalen 12.000 intjänade denna månad. Så jag antar att de 2000 extra är de som ska föras över som baspoäng. Hur ser det ut för er andra?
PS. Jag var inte pilot utan registrerade för Premium 1 juni.
Jag misstänker det. Eftersom jag också fick 2.000 baspoäng (som bara dök upp i summeringen) förra månaden och kan inte härleda det till något annat.Det ser likadant ut för mig. Men betyder det då att även de 1000 Baspoängen fördubblas under perioden Juni-Augusti?
Inte heller pilot.