Alf skrev:Skojar du. Var bor du som har en så himla tillmötesgående butikschef?I brukssamhället jag bor i är Coop som det var på 50- talet, man köper bra in sina egna märken. Detta medför att utbudet har mycket övrigt att önska. Skall man ha tag i några delikatesser får man passera kommungränsen.Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Sista frågan: Vad köper ni på COOP?Klicka för att utvidga...
miknil skrev:@PalazziLever man bara på surdegsbröd och lufttorkad skinka kanske inte COOP nära butikerna står högst på listan nej.Men med 4 i hushållet kommer jag lätt upp över 3500 per månad på basvaror som juice, mjölk, grönsaker, blöjjor osv.Klicka för att utvidga...
Nej det kan omöjligtvis vara ett vinnande koncept.Palazzi skrev:Det jag ställer mig tveksam till är konceptet att ta betalt som hos slaktaren, och inreda butikerna som överskottsbolaget.Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:...de dagar jag handlar lite mellanmål till jobbet kostar en kvarg 18.50 vs 11.90 på ICA (150m bort). Om den procentuella skillnaden speglar totalbeloppet känns det ju lite väl...Klicka för att utvidga...
drW skrev:Hör inte den här tråden mer hemma under kreditkort... Finns en liknande som jag startade där när jag glömt att denna fanns.Klicka för att utvidga...
Ja jag kommer in via hemsidan, ser mina poäng och kvarvarande kredit.DrKlas skrev:Men man kan ju faktiskt tjäna COOP-poäng på andra sätt än med kreditkort. Har jag hört. För varje gång jag har försökt se min poänghistorik via COOPs app eller hemsida så får jag ett felmeddelande om att "Något gick fel vid hämtningen". Någon som kan se sin poänghistorik?Klicka för att utvidga...
Precis samma här. Kan ej se min pkänghistorik.DrKlas skrev:För varje gång jag har försökt se min poänghistorik via COOPs app eller hemsida så får jag ett felmeddelande om att "Något gick fel vid hämtningen". Någon som kan se sin poänghistorik?Klicka för att utvidga...
Helt sant men det går inte med samma raketfart som med!DrKlas skrev:Men man kan ju faktiskt tjäna COOP-poäng på andra sätt än med kreditkort....Klicka för att utvidga...
archiebunger skrev:Ja jag kommer in via hemsidan, ser mina poäng och kvarvarande kredit.Klicka för att utvidga...
Poänghistoriken har alltid fungerat för mig på deras webbsida iaf.DrKlas skrev:Men man kan ju faktiskt tjäna COOP-poäng på andra sätt än med kreditkort. Har jag hört. För varje gång jag har försökt se min poänghistorik via COOPs app eller hemsida så får jag ett felmeddelande om att "Något gick fel vid hämtningen". Någon som kan se sin poänghistorik?Klicka för att utvidga...
miknil skrev:Poänghistoriken har alltid fungerat för mig på deras webbsida iaf.Har du aldrig kunnat se dina poäng?Klicka för att utvidga...