Hör inte den här tråden mer hemma under kreditkort... Finns en liknande som jag startade där när jag glömt att denna fanns.
Ja jag kommer in via hemsidan, ser mina poäng och kvarvarande kredit.Men man kan ju faktiskt tjäna COOP-poäng på andra sätt än med kreditkort. Har jag hört. För varje gång jag har försökt se min poänghistorik via COOPs app eller hemsida så får jag ett felmeddelande om att "Något gick fel vid hämtningen". Någon som kan se sin poänghistorik?
Precis samma här. Kan ej se min pkänghistorik.För varje gång jag har försökt se min poänghistorik via COOPs app eller hemsida så får jag ett felmeddelande om att "Något gick fel vid hämtningen". Någon som kan se sin poänghistorik?
Helt sant men det går inte med samma raketfart som med!Men man kan ju faktiskt tjäna COOP-poäng på andra sätt än med kreditkort....
Ja jag kommer in via hemsidan, ser mina poäng och kvarvarande kredit.
Poänghistoriken har alltid fungerat för mig på deras webbsida iaf.Men man kan ju faktiskt tjäna COOP-poäng på andra sätt än med kreditkort. Har jag hört. För varje gång jag har försökt se min poänghistorik via COOPs app eller hemsida så får jag ett felmeddelande om att "Något gick fel vid hämtningen". Någon som kan se sin poänghistorik?
Poänghistoriken har alltid fungerat för mig på deras webbsida iaf.
Har du aldrig kunnat se dina poäng?