Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Hör inte den här tråden mer hemma under kreditkort... Finns en liknande som jag startade där när jag glömt att denna fanns.

Hör inte den här tråden mer hemma under kreditkort... Finns en liknande som jag startade där när jag glömt att denna fanns.

Men man kan ju faktiskt tjäna COOP-poäng på andra sätt än med kreditkort. Har jag hört. För varje gång jag har försökt se min poänghistorik via COOPs app eller hemsida så får jag ett felmeddelande om att "Något gick fel vid hämtningen". Någon som kan se sin poänghistorik?

Men man kan ju faktiskt tjäna COOP-poäng på andra sätt än med kreditkort. Har jag hört. För varje gång jag har försökt se min poänghistorik via COOPs app eller hemsida så får jag ett felmeddelande om att "Något gick fel vid hämtningen". Någon som kan se sin poänghistorik?
Ja jag kommer in via hemsidan, ser mina poäng och kvarvarande kredit.

Poänghistoriken har alltid fungerat för mig på deras webbsida iaf.
Har du aldrig kunnat se dina poäng?

Poänghistoriken har alltid fungerat för mig på deras webbsida iaf.
Har du aldrig kunnat se dina poäng?

Jag ser hur många poäng jag totalt har samlat ihop under "Poäng att använda" men inte hur jag har samlat ihop dem under "Poänghistorik". För poänghistoriken har det alltid blivit felmeddelande "Något gick fel när poängen skulle hämtas, försök igen senare." eller "Historiken kunde inte hämtas, försök igen senare".

Händer att de strular för mig ibland med, kanske var 10:e gång då man ska kolla saldo på kortet, poäng osv. Vart så länge, säkert ett år, så har inte direkt några höga förhoppningar om att de ska lösas snart.

Toppen