Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Jag ser till att hålla mig över 3500/mån

Jag måste börja planera bättre...
Problemet är bara att jag går in på Coop och ser ett paket Pärson-skinka....och då tänker jag osökt på grannbutikens manuella disk med Bresaola o Taleggio. Alternativt Hennings Storform vs bageriets surdegslimpa... :(

Antingen har jag världens sämsta Coop vid mig, eller så är det lika tråkigt på alla deras butiker (?)

Tänkte sedan lösa det med att köpa lite byggvaror på COOP Forum, så jag fick 21.000kr på ett bräde... Enda problemet var ju att samma saker kostade 17.500kr på Beijer - hur mycket är poängen värda?

Sista frågan: Vad köper ni på COOP?

Betala räkningarna känns dock kanon - samt hotellrabatter via deras premiumsida (finns riktiga guldkorn).

Jag måste börja planera bättre...
Problemet är bara att jag går in på Coop och ser ett paket Pärson-skinka....och då tänker jag osökt på grannbutikens manuella disk med Bresaola o Taleggio. Alternativt Hennings Storform vs bageriets surdegslimpa... :(

Antingen har jag världens sämsta Coop vid mig, eller så är det lika tråkigt på alla deras butiker (?) .

Vi har fått Sveriges bästa/nyaste COOP precis där jag bor med bra manuell disk som har alla godsaker jag vill ha av kött, fisk, skinkor och ostar så det gör det hela mycket enklare. Välsorterad samt med en butikschef som tar hem det jag saknar:)

Så tolkar jag det också. Gäller med andra ord att maxa under det halvåret det gäller.
Reflexvästar, handsprit, linsvätska, glödlampor ... Coop! Nu kör vi!
Det kan ju också vara så att de endast har satt ration fram till det datumet. Beroende på vad det kostar för dem så anpassar de antagligen den. Ryker kopplingen coop - EB så försvinner ju iaf mitt Coop mastercard :)

Vi har fått Sveriges bästa/nyaste COOP precis där jag bor med bra manuell disk som har alla godsaker jag vill ha av kött, fisk, skinkor och ostar så det gör det hela mycket enklare. Välsorterad samt med en butikschef som tar hem det jag saknar:)

Skojar du. Var bor du som har en så himla tillmötesgående butikschef?

I brukssamhället jag bor i är Coop som det var på 50- talet, man köper bra in sina egna märken. Detta medför att utbudet har mycket övrigt att önska. Skall man ha tag i några delikatesser får man passera kommungränsen.

Toppen