Jag ser till att hålla mig över 3500/mån
Nej? COOP - SAS Däremot kan man väl vänta till 60k och sen växla också iofs...![]()
Jag måste börja planera bättre...
Problemet är bara att jag går in på Coop och ser ett paket Pärson-skinka....och då tänker jag osökt på grannbutikens manuella disk med Bresaola o Taleggio. Alternativt Hennings Storform vs bageriets surdegslimpa...
Antingen har jag världens sämsta Coop vid mig, eller så är det lika tråkigt på alla deras butiker (?) .
Sedan är guldruschen över skulle jag tro, men jag hoppas naturligtvis inte det.Det står i nedre delen av tabellen: Tabellen gäller mellan 1 oktober, 2014 och fram till 31 mars, 2015.
Vad händer efter det datumet?
Sedan är guldruschen över skulle jag tro, men jag hoppas naturligtvis inte det.
Det kan ju också vara så att de endast har satt ration fram till det datumet. Beroende på vad det kostar för dem så anpassar de antagligen den. Ryker kopplingen coop - EB så försvinner ju iaf mitt Coop mastercardSå tolkar jag det också. Gäller med andra ord att maxa under det halvåret det gäller.
Reflexvästar, handsprit, linsvätska, glödlampor ... Coop! Nu kör vi!
Vi har fått Sveriges bästa/nyaste COOP precis där jag bor med bra manuell disk som har alla godsaker jag vill ha av kött, fisk, skinkor och ostar så det gör det hela mycket enklare. Välsorterad samt med en butikschef som tar hem det jag saknar![]()