Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Skall vi byta? Jag handlar aldrig kött, fisk eller grönsaker på Coop, men snittar ändå på en månadskostnad över 4000:- på Coop (det övriga är nog lika mycket). Jag bara längtar tills blöj- och vällingåldern är förbi ;).

Du får nog berätta lite mer av vad jag får om vi byter? ;)

Nu har undertecknad vittjat postlådan för dagen, där låg mitt COOP med mera kort. Det kunde ju kommit lite tidigare, har haft inköp för närmare 30000K den här perioden sen kortet beställdes:(

Hur är det med Coop-restaurangen - är det "coop metall" ? Funderar på om man skulle köpa matlådor till jobbet (jag hatar matlådor egentligen)...

Även jag fick ett kort idag. Extrakortet som jag beställde till en annan familjemedlem kom däremot inte. Får se vilken månad det kortet och PIN-koderna kommer.

Nu har kortet använts flitigt även genom Betalo, men blev lite sur när min faktura på SAS MC 25 papp inte godkändes. Således inga poäng där SEB kort är utgivare. Handelsbanken Finans gick däremot bra.

Nu har kortet använts flitigt även genom Betalo, men blev lite sur när min faktura på SAS MC 25 papp inte godkändes. Således inga poäng där SEB kort är utgivare. Handelsbanken Finans gick däremot bra.
Har någon testat att betala in till amex? Jag fick mitt COOP MC kort i onsdags men har inte hunnit lägga en överföring ännu. Som tur är kör jag inte speciellt mycket genom mitt sas MC så det begränsar mig inte så mycket. Planerar dock att flytta över alla stående inköp till coop MC för poängens skull. Gränsen på 100k/mån kan bli lite tight men den personen jag pratade med på med mera bank sa att det går att balansera saldot under månadens gång (precis som jag gör med amex) så det kan nog gå.

Toppen