Du kan lägga till biobränsle per flight, efter avslutat flygning kan du gå in på hemsidan och lägga till för nästa flyg.Det grämer mig att jag missade den här med att shopen skulle sluta räknas. Jag har alltid försökt tjäna ihop stegen genom biobränslen och sedan toppat upp med shopen i slutet av året om det inte har räckt.
Tycker dock biobränslet är för begränsat, tycker att de borde ändra reglerna så att man kan köpa ett steg per flight istället för som nu, per bokning.
Ah ja jag har hört talas om det tricket, men det känns just som ett trick som närsomhelst kan täppas till.Du kan lägga till biobränsle per flight, efter avslutat flygning kan du gå in på hemsidan och lägga till för nästa flyg.
Varför då? Jag har lagt till massa biobränsle enbart pga detta. Skrotar de detta lär jag sluta med det.Om den vanan ska handla om att köpa till biobränsle tror jag hela programmet kan skrotas. Biljettypen BIO var ju mycket bättre på det, den hade större andel bio och taggade rakt in i det normala belöningssystemet.
Blir nog lika bra såhär ändå (Köpa block istället), mina bollar jag köpte 2024 ligger fortfarande i plastpåsen logistikbolaget skickade dom i...![]()