Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Läste på annat forum att möjligheten att tjäna steg via att köpa miljövänliga produkter skulle försvinna från 1 juni. Såg ut som en screenshot från SAS på någon FAQ (inte orkat leta reda på den själv).

Känns rätt logiskt ändå. Är väl bara biobränsle kvar samt en film.

Alla köp innan juni skulle dock räknas

Läste på annat forum att möjligheten att tjäna steg via att köpa miljövänliga produkter skulle försvinna från 1 juni. Såg ut som en screenshot från SAS på någon FAQ (inte orkat leta reda på den själv).

Känns rätt logiskt ändå. Är väl bara biobränsle kvar samt en film.

Alla köp innan juni skulle dock räknas

Ja, de har ju uppdaterat sidan.

Produkt inköp försvinner men nu kan man opt-out mat i flyg och även känna steg när man hyr elbil. Blir intressant att se hur bra det ska funka…
3a2c2b28153f7e3d06536bd22d6bd81f.jpg

Ja, de har ju uppdaterat sidan.

Produkt inköp försvinner men nu kan man opt-out mat i flyg och även känna steg när man hyr elbil. Blir intressant att se hur bra det ska funka…
3a2c2b28153f7e3d06536bd22d6bd81f.jpg
Ouch! Väldigt synd, då får man lägga en beställning nu då och planera bättre inför nästa år.
Hur funkar det med att tacka nej till måltid? Funkar det bara på business-biljetter?

Kass att ändra under löpande år. Jag har bankat in 9 steg och tänkte landat en beställning nästa år för att underlätta EBD nästa period. Blir lite vaskade steg. Inte ok.

Kass att ändra under löpande år. Jag har bankat in 9 steg och tänkte landat en beställning nästa år för att underlätta EBD nästa period. Blir lite vaskade steg. Inte ok.
Du har över 7 månader att flyga en gång med SAS och lägga till biofuel för 100. Ser inte riktigt problemet i det. Sitter själv på 9 steg och väntar ut att mitt nästa kvalår ska börja så jag kan köpa lite biobränsle och få poängen som en bra start.

Toppen