gastronaut
Medlem
Tror ni belöningen (5000 baspoäng) blir nivåpoäng, bonuspoäng, eller båda, när poängen får nya namn i september?
Förutsätter att det blir nivåpoäng. Det blir ju väldigt konstigt om man gör en sån grundlig ändring i T&C halvvägs igenom kampanjen, det skulle kunna exponera SAS för legala följder.Tror ni belöningen (5000 baspoäng) blir nivåpoäng, bonuspoäng, eller båda, när poängen får nya namn i september?
Tror ni belöningen (5000 baspoäng) blir nivåpoäng, bonuspoäng, eller båda, när poängen får nya namn i september?
Alla på bokningen får varsitt steg, det är bara poängen som delas på tre.Tänkte lägga till biobränsle men har bokat 3 pers på samma bokning och det går ju inte att välja tillägget för endast en person. Behöver jag köpa 3 block (300kr) för att få ett steg tro? Försöker få tag på supporten men verkar svårt...
Chattade med kundtjänst och de la manuellt in för mig och jag fick betala via länk.Alla på bokningen får varsitt steg, det är bara poängen som delas på tre.
Edit: ett block räcker!
Förutsätter att det blir nivåpoäng. Det blir ju väldigt konstigt om man gör en sån grundlig ändring i T&C halvvägs igenom kampanjen, det skulle kunna exponera SAS för legala följder.
Det bör ju rimligtvis bli båda eftersom det är det de varit tidigare (dvs både bidragit till status och gått att använda för resor).
Var är våra exklusiva bagagetaggar? Nästan juli nu ju!
Någon som har fått sin Conscious Traveler bagagetag?Tack så hjärtligt! Ja, jag väntar också på den...
Nej, jag väntar också på den. Tror de har gjort om designen då den tidigare troligen hade Star-logga.Någon som har fått sin Conscious Traveler bagagetag?
Snart är det augusti.