Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Har inte testat att donera heller, men enligt FAQ:n ska poängen komma inom 5 dagar om man donerar poäng.
5 dagar verkar gälla för alla typer av transaktioner, förutom köp av ullbollar och sånt (då är det upp til 35 dagar).
Hoppas det inte blir mer än 35 dagar för bollarna. Min brytpunkt ligger sista sep och jag behöver de 3 stegen för bollarna jag köpte förra veckan för att få de 5000 poängen för att klara statusen.

Hoppas det inte blir mer än 35 dagar för bollarna. Min brytpunkt ligger sista sep och jag behöver de 3 stegen för bollarna jag köpte förra veckan för att få de 5000 poängen för att klara statusen.
Tog 30 dagar för mig att få stegen, sen ytterligare en dag för att få poängen.

Haft problem att poäng inte kommit vid något tillfälle vid köp av biobränsle i appen.

Nu verkar det dock fungera igen och poängen kommer på kontot oftast precis 8 dagar efter köpet :)

Jag gissar att det är igång 1 september.
Eller inte..

Dear Conscious Traveler,

I’m sorry to inform that we must delay the launch of the permanent bag tag a few weeks longer. I know you have been waiting patiently but due to heavy work load related to the Star to Sky migration we unfortunately must post pone the go live until 1st of October.

Please bear with us, you will soon be able to use your new bag tag just hang in there a little longer!

In the meantime, here you can read more about how the tag will work: Conscious Traveler Bag Tag (flysas.com)

Kind regards,
Sandra & the SAS EuroBonus team

Ligger lite i förväg nu, men visst bör man kunna beställa hem en del ullbollar i början av december, få leverans innan jul och sedan få stegen inräknade när ett nytt conscious traveller år påbörjas 2025, så att dessa räknas mot nästa års intjäning?
Brukar väl ta lite över 30 dagar att få stegen in på sitt konto.

Ligger lite i förväg nu, men visst bör man kunna beställa hem en del ullbollar i början av december, få leverans innan jul och sedan få stegen inräknade när ett nytt conscious traveller år påbörjas 2025, så att dessa räknas mot nästa års intjäning?
Brukar väl ta lite över 30 dagar att få stegen in på sitt konto.
Nä du får stegen bakdaterade vid inköpstillfället enligt FAQ.

Toppen