Cristoffer Cedergren
Medlem
Kommer ändå göra nytta. Tex på en del flygplatser i Europa där det finns bagdrop men inga terminaler för att skriva ut egna taggar.
Kommer ändå göra nytta. Tex på en del flygplatser i Europa där det finns bagdrop men inga terminaler för att skriva ut egna taggar.
Kolla igen efter midnatt så tror jag du får uppdaterad status.Har nu nått 10 steg. Hur lång tid tar det innan man får 5000 baspoäng?
Edit. verkar ha fått dom men dom har inte räknats mot status.
Hoppas det inte blir mer än 35 dagar för bollarna. Min brytpunkt ligger sista sep och jag behöver de 3 stegen för bollarna jag köpte förra veckan för att få de 5000 poängen för att klara statusen.Har inte testat att donera heller, men enligt FAQ:n ska poängen komma inom 5 dagar om man donerar poäng.
5 dagar verkar gälla för alla typer av transaktioner, förutom köp av ullbollar och sånt (då är det upp til 35 dagar).
Tog 30 dagar för mig att få stegen, sen ytterligare en dag för att få poängen.Hoppas det inte blir mer än 35 dagar för bollarna. Min brytpunkt ligger sista sep och jag behöver de 3 stegen för bollarna jag köpte förra veckan för att få de 5000 poängen för att klara statusen.
Eller inte..Jag gissar att det är igång 1 september.
Nä du får stegen bakdaterade vid inköpstillfället enligt FAQ.Ligger lite i förväg nu, men visst bör man kunna beställa hem en del ullbollar i början av december, få leverans innan jul och sedan få stegen inräknade när ett nytt conscious traveller år påbörjas 2025, så att dessa räknas mot nästa års intjäning?
Brukar väl ta lite över 30 dagar att få stegen in på sitt konto.
Okej synd. Hade annars varit ett bra sätt att inhandla diverse saker till julklappslekar etc.Nä du får stegen bakdaterade vid inköpstillfället enligt FAQ.