Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratade precis med Estland och de sa att de för tillfället godkänner att boka till SFO med *A på sin 2-4-1 voucher.
Blir att åka hem och se vad man kan hitta dit istället.

Dags att rota fram listan över *A-bolag utan fuel surcharge på awardbiljetter då och se om det finns några bra alternativ!
UA och US gör inte det har jag för mig?

Last edited:
Dagens guldkorn på BC.se, glad att jag har börjat med MileRun för att samla till 2-4-1.

Frågan är hur länge de godkänner detta dock, eller om jag bara hade tur i agent-rouletten.
Hon jag pratade med sa att hon sett tillgänglighet på awardplatser på CPH-SFO tidigare men att de försvann direkt mer eller mindre.

Fick det också bekräftat att man itne kan boka en award till X och sedan lägga på en betald biljett till Y på samma PNR, måste ligga som 2 olika PNR i så fall med allt vad det innebär med risk om planet blir försenat mm.

Kan tipsa om Uniteds flight från LHR till SFO, brukar dessutom finnas gott om awards på den "jumbon"

Har tittat lite på denna via awardtravelr, söker jag från FRA-SFO via LHR så finns det platser de flesta dagar, söker man LHR-SFO får man knappt en enda träff. Får se vad Estland kan skaka fram. Den avgår ju så pass tidigt också att man måste flyga dagen innan från Stockholm.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen