Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
I all hast bokade jag en bonusresa i C till new york online i april för 2v sen och idag
Hittade jag av en slump en 2-4-1 i en låda Som löper ut i juni. Det är ingen som har koll på om mam retroaktivt på nått vänster kan nyttja
Denna och få tillbaka 100k poäng? Eller är loppet helt kört Och det är bara slänga den då jag inte hinner nyttja den innan den går ut.

I all hast bokade jag en bonusresa i C till new york online i april för 2v sen och idag
Hittade jag av en slump en 2-4-1 i en låda Som löper ut i juni. Det är ingen som har koll på om mam retroaktivt på nått vänster kan nyttja
Denna och få tillbaka 100k poäng? Eller är loppet helt kört Och det är bara slänga den då jag inte hinner nyttja den innan den går ut.

Japp, det är bara att ringa 2-4-1 nummer i Tallin.

Inte alls! Gjorde precis som du. Bokade online själv för att dagen efter ringa. Trevlig tjej,
samtalet tog mindre än 1 minut. Och ytterligare 1 minut senare var poängen krediterade till mitt eb konto.

Har något numret till Tallin? Behöver boka av en resa med 2-4-1 men är utomlands. För jag antar att det inte går att göra online?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen