Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade tänkt försöka att boka med min voucher för en resa till USA och har hittat 2 biljetter både dit och hem på lämpliga datum.
Hur fungerar det med bokningen, jag vet inte i dagsläget vem som ska få åka med "gratis". Kan man bara uppge någon "random" person och sedan göra en ändring på namnet när det väl bestämts (antar att det kostar lite).
Har för mig jag läst i tråden att det går att avboka och boka om resan om man hittar andra alternativ att flyga, fungerar detta? Tex om jag vill åka 1 månad senare istället och hittar biljetter.

Då är det ju en no brainer i så fall.
Om jag skulle vilja lägga till en inrikes på samma biljett men betala för den, går det att kombinera ihop de två bokningarna till 1, utifall att något händer?

Den här frågan är troligen bevarad i tråden, men den är så lång att jag behöver en re-cap: Går det eller går det inte att boka Star-A-alternativ numera, eller tog SAS bort den optionen?

Inrikes i USA kan man väl gissa.

Jag kanske var lite otydlig, det är inrikes usa/japan (beroende på vart resan kommer gå) som är tänkt att knytas till resan, om det nu är möjligt. ARN-CPH kommer som sagt "ingå" i biljetten redan från början om det behövs ta sig dit först.

Pratade precis med Estland och de sa att de för tillfället godkänner att boka till SFO med *A på sin 2-4-1 voucher.
Blir att åka hem och se vad man kan hitta dit istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen