Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar få poängtera för personalen i Tallinn då jag bokar 2-4-1 och de drar upp att det inte går att blanda klasser, att vi endast har EN kabinklass inrikes, men att de visst kan boka i business class eller economy extra för hela resan.

NotRyan: Var hittar du den listan? Har sökt efter en sådan summering men ej funnit där jag spanat.

---

Som tidigare postare nämnt så får man verkligen planera sin semester kring en eventuell bonus redemption när det gäller SAS. Så nej, det känns ohållbart att behålla Amex-kortet nästa år. BA Visa har ju fördelen att den just är ett VISA dessutom...

Just denna är från sassalesinfo, vet dock inte om den finns på fler ställen..

Vad gäller blandade klasser så skulle jag testa agentrouletten några gånger...

Mvh
/NotRyan

Last edited:
SFO verkar vara bokningsbart ibland. En kompis bokade 10 dagar i SFO med utresa i slutet av april (ecoextra)Han bokade för ca en månad sedan. Dagen efter han hade bokat var det tomt på platser?

I have tried to book SFO every morning for the last 2 or 3 month. I tried the periods from June 2013 until September 2012. There were never any flights available. I did also call SAS that those seats had not been released, that was about two weeks ago. If your friend managed to book a flight there is only to congratulate him.

Det stämmer som agehall säger, enligt websidan finns det några få datum där Y har god tillgänglighet till.
Jag ringde precis Talinn och agenten sa att det är inte fastställt än hur många platser man ska göra tillgängligt för försäljning vs. Awards till SFO.

Jag börjar sakta men säkert ge upp hoppet för att hitta C plats med 2-4-1 till NYC (från alla tre huvudstäder) och får nog ställa in mig på economy extra istället.

Last edited:
Hur skulle ni göra i denna situation:
10 arbetsdagar (ca 13 dagar tot) semester med flickvän i sena april/tidiga maj.

Alt A.
C till IAD. Dela upp resan 50/50 Was/NYC med inrikes flyg mellan de två (måste återvända till WAS för hemfärd)

Alt B.
Y+ till EWR. halva resan i NYC och resten bila runt i Hamptons eller New York upstate.

Har gett alldeles för mycket energi till det här nu och måste nog komma till något beslut så att jag kan få lite jobb gjort. ;-)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen