Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker det är jättesmidigt att man inte har en massa papper/koder som man måste hålla ordning på utan bara behöver säga att man vill använda "vouchern" så fixar Tallinn det.

Jag tycker det är jättesmidigt att man inte har en massa papper/koder som man måste hålla ordning på utan bara behöver säga att man vill använda "vouchern" så fixar Tallinn det.

Hade jag ingen koll på, så de ser att jag har en 2-4-1 på mitt eurobonus-konto och det brev jag fick är bara en bekräftelse...
Alltid lär man sig något nytt, förhoppningsvis ska jag kunna lära mig flyga business nu :)

Hade jag ingen koll på, så de ser att jag har en 2-4-1 på mitt eurobonus-konto och det brev jag fick är bara en bekräftelse...
Alltid lär man sig något nytt, förhoppningsvis ska jag kunna lära mig flyga business nu :)
Lära sig att flyga business är inte svårt, och det är ännu lättare att lära sig flyga first, det enda svåra är att lära sig gå ner i klass efteråt...

Hade ju inte räknat med något guldkuvert kanske, men något lite roligare i alla fall, är knappt ens läsbart vilka siffror som står på den (antar att de ska uppges när man ska boka)

Man behöver inte ens ange någon kod. Det enda som krävs är att ange ditt SAS EuroBonus nummer.

Är det någon som vet om man kan applicera en Amex 2-4-1 vid specialpris, dvs om man nu i julkalendern eller andra erbjudande likt de som finns på webben kan få det antalet poäng samt uttnytja 2-4-1?
Tänker om man åker själv där man kan halver poängkostnaden....

Är det någon som vet om man kan applicera en Amex 2-4-1 vid specialpris, dvs om man nu i julkalendern eller andra erbjudande likt de som finns på webben kan få det antalet poäng samt uttnytja 2-4-1?
Tänker om man åker själv där man kan halver poängkostnaden....

Det står uttryckligen i villkoren att den inte är kombinerbar med andra erbjudanden. Men som med allt annat kanske det finns utrymme för agentroutlette här också. :)

Hej alla, svarn kanske finns i tråden men jag är säker på att någon kan svara mycket snabbare än om jag skulle läsa igenom hela...
Någon som vet:
1. Kan man avboka en 2-4-1 resa? Vad händer då? Försvinner den eller kan man boka den vid senare tillfälle (alltså såklart inom tidsgränsen).
2. Kan man ändra en 2-4-1 resa? till annat datum eller annan destination.
3. Kan man vid senare tidpunkt lägga till person nr 2 om man bokar för en person först?

Även om det du frågar om kanske är möjligt, så skulle jag undvika det för att slippa slåss med Tallinn i onödan. Har ingen aning om svaren på dina frågor, men det finns ju vissa andra, praktiska hinder.

Tex så är det ju rätt svårt att hitta platser för bonusresor, iaf longhaul. Detta gör ju att man inte gärna varken ändrar eller bokar annat än det man faktiskt tänker använda.

Hej alla, svarn kanske finns i tråden men jag är säker på att någon kan svara mycket snabbare än om jag skulle läsa igenom hela...
Någon som vet:
1. Kan man avboka en 2-4-1 resa? Vad händer då? Försvinner den eller kan man boka den vid senare tillfälle (alltså såklart inom tidsgränsen).
2. Kan man ändra en 2-4-1 resa? till annat datum eller annan destination.
3. Kan man vid senare tidpunkt lägga till person nr 2 om man bokar för en person först?

Man får betala en ombokningsavgift.
Dom upplyser om det i samband med bokning. Jag är inte säker, men kan det ha handlat om 150 kr?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen