Jag har aldrig någonsin fått poängen så sent (SAS MC), som regel den 2:a varje månad och i undantagsfall den 3:e eller 4:e.@Xilan kommer väl som vanligt under morgondagen, tisdag. Både från MC och Amex skulle jag tro.
Är det inte bara så att de bakdateras till den 2:a bankdagen i månaden, men de läses in senare än så? Så vill jag minnas att det brukar vara (när jag kollar bak i min transaktionslista så står alla på den andra bankdagen, men jag tror inte jag någonsin ser dem så tidigt).Jag har aldrig någonsin fått poängen så sent (SAS MC), som regel den 2:a varje månad och i undantagsfall den 3:e eller 4:e.
Men de har väl tricksat sönder formulan med införandet av det nya systemet i februari och glömt att meddela oss detta.
Som poängslav är jag rätt säker när spindelsinnet tinglar om att något är felÄr det inte bara så att de bakdateras till den 2:a bankdagen i månaden, men de läses in senare än så? Så vill jag minnas att det brukar vara (när jag kollar bak i min transaktionslista så står alla på den andra bankdagen, men jag tror inte jag någonsin ser dem så tidigt).
Rätt så dåligt av SEB
Visa bifogad bild 138742
"Från och med 1 februari" avsåg alltså inklusive januari.
h-vete jag har en extem näthandlare men har missat det här helt med presentkort och SAS online shopping de senaste åren.....
Verkar vara dags att ta tag i det igen![]()