Satt precis på telefon med SAS kundservice, med en halvmeckig återbetalning/ombokning efter tidtabellsändring som tjejen/damen (man ska inte spekulera i onödan vad gäller kvinnors ålder) på andra änden löste utmärkt.
Detta för ett sällskap på fyra där allt i statusväg var ett enstaka silverkort, dessutom.
(I antitråden kan vi lägga upp att jag blev underrättad om ändringen via mail och den kända formuleringen "hör du inte av dig inom 10 dagar betraktar vi det som att du accepterar". Men i det här fallet så kommer ändå SAS klart ut på plussidan, totalt sett.)
Detta för ett sällskap på fyra där allt i statusväg var ett enstaka silverkort, dessutom.
(I antitråden kan vi lägga upp att jag blev underrättad om ändringen via mail och den kända formuleringen "hör du inte av dig inom 10 dagar betraktar vi det som att du accepterar". Men i det här fallet så kommer ändå SAS klart ut på plussidan, totalt sett.)