Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Det som hände har jag förklarat redan alltså service som LH levererade höll inte måtten enligt min bedömning och hade en stor person bredvid mig. Personligen tycker att de här 15.000 EB poäng är en bra kompensation av SAS och för mig som lojal SAS resenär är de värd mycket. Finns inte mer att rapportera så denna kapitel är avslutat.

Tommy, håller helt med dig. Jag tycker att SAS visade god vilja bra service i detta fall :)

Det är inte något problem att skriva negativ upplevelse, men det är absoult inte okej att posta sådant i den här tråden.
Jag vet att det är inte du(flying) som postat utan det var VonMögen, men välj er strid när och var det passar bäst.

Håller med dig AHO, borde postat i annan tråd. Ironi gör sig sällan bra i skrivet format, ibland funkar det inte alls :)

Fick kräftor på sträckan LLA—ARN en gång för länge sedan, då det fanns något som kallades kräftpremiär.

Flög med SK536 DUB-ARN idag och möttes av SAS-personal med humor. När jag bordade planet erbjöds Aftonbladet till alla passagerare men jag tackade vänligt nej;

Jag: "Nej tack men tack ändå"
Pursern: "Men det finns ju massa fina människor att kolla på i den här tidningen"
Jag: "Ärligt talat så tycker jag det står mest skit i den där tidningen"
Pursern: "Det kan jag hålla med om, men vänta så går jag och hämtar en Dagens Industri till dig istället"

Inte nog med det. Under själva resan så kollade jag på den klassiska gamla filmen Top Gun med Tom Cruise på min laptop varvid personalen blev lyriska och det slutade med att de kom och gav mig ett litet leksaksflygplan i miniatyr med hälsningen att när jag kommer hem så kan jag leka Top Gun på riktigt.

Ett kul gäng med härlig humor som förgyllde min hemresa :) De fick mig verkligen att lämna flyget med ett leende på läpparna.

SK1854 - Bagaget kom samtidigt som jag kom till bandet. Har aldrig hänt med SAS på Arlanda förut. Grattis!

Allt annat på flighten var däremot skit. Planet sent, dålig information, fullständigt ointresserad personal, dålig mat (economy extra), stängde "kiosken" 1h före landning.

Toppen