Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Hade två separata bokningar idag HKG-SFT på grund av att jag tänkte lägga upp resan annorlunda tidigare.
1.0 timme mellan ankomst och avgång T5-T4. Dessvärre strulade bryggan/gaten på F-piren och man fick stå med tomgångskörning en stund.

Istället för att hämta ut incheckade bagaget så fixade ankomstservice snabbt och smidigt att väskan skickas senare. En av dom sista på planet till Skellefteå. Nu för en stund sedan kom hemleverans av väskan med nästkommande flyg :)

Riktigt bra måste jag säga, tog en kostnad i form av hemtransport av väskan mot att du blev en nöjdare kund. Fortsätta jobba så SAS!

SK411 igår från Stockholm till Köpenhamn... Dålig bokning från min sida men SAS flög på som tusan, var framme 15 minuter innan planerad ankomsttid och jag hann med ett tidigare Öresundståg på sekunden. Tack SAS för att jag fick se 20 extra minuter av Sverige - Danmark! :)

Mycket trevlig och snabb flygresa från London till Stockholm via Oslo på måndag i Plus. God mat, wifi, lounge besök i nyaste EBG lounge i Oslo, och 20 min tidigare i Stockholm än planerat = avslappnad ankomst hemma hemma nästan en timma tidigare

Den 13 Nov skickade jag inte om kompensation för downgrade Domestic first till Eco på ORD-ATL med United. Det va equipment change med enbart Eco.
Idag fick mail tillbaka att dom har skickat 150 Euro till mitt bank konto. Bra och snabb service.

Steg två: andra segmentet efterregistrerat på grund av det erbarmliga fel-förnamn-i-förhållande-till-tilltalsnamn-syndromet.

Fyllde i uppgifterna. Sekunden(!) senare finns poängen på kontot!

På dagens flight till Hamburg flyttade en kabinpersonal SAS Plus skylten en rad framåt (beläggning i SAS Plus var gläslig) så att jag kunde flytta mig till den raden och fick en hel rad för mig själv.

Tack för er smidig lösning. Det här har ni gjort bra!

Mycket trevligt CC på SK169 i torsdags, Satt i plus och lyssnade när CC gick igenom vilka seats som är diamond i GO, Bra jobb! :)

Toppen