Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

flög i torsdags med SK160 (got-arn),
satt på andra raden i GO (rad 7) CC hade 100% koll på att jag var EBD..... när jag får min flaska vatten..
jag:"tack så mycket" CC:"tack själv för att du flyger så mycket med SAS"
utmärkt diamond recognition✌️

Jag satt på samma flight, SK160 i torsdags.
Den hade ju första raden i GO på rad 8... (Om du satt på rad 8, satt vi nog (typ) bredvid varandra)

0311e70f5c64a0f0ec357e64f7aa4162.jpg

Bokad med SAS hem via CPH 21:10 idag från Berlin Tegel, dock finns en avgång direkt 20:10 istället. Kommer fram till checkin och ställer direkt frågan, supervisorn står bakom och typ "skolar in" ny personal så han säger: Absolute sir we will fix that for you. Sen förklarar han på tyska för dom nya tjejerna hur dom löser ombokningen och sen vips fick vi boardingpass för direktflighten. Väskorna får vi direkt i checkade. Överhörde när han skolade dom i systemet så sa han (på tyska) att dom försöker lösa sånt för Gold, Diamond och Platinum(Pandion). Jag har EBG.

Att nämna är att detta var två stycken Ungdomsbiljetter. Bra jobbat SAS

Bokad med SAS hem via CPH 21:10 idag från Berlin Tegel, dock finns en avgång direkt 20:10 istället. Kommer fram till checkin och ställer direkt frågan, supervisorn står bakom och typ "skolar in" ny personal så han säger: Absolute sir we will fix that for you. Sen förklarar han på tyska för dom nya tjejerna hur dom löser ombokningen och sen vips fick vi boardingpass för direktflighten. Väskorna får vi direkt i checkade. Överhörde när han skolade dom i systemet så sa han (på tyska) att dom försöker lösa sånt för Gold, Diamond och Platinum(Pandion). Jag har EBG.

Att nämna är att detta var två stycken Ungdomsbiljetter. Bra jobbat SAS

Hmm, kanske borde springa iväg och testa samma sak... Åker oxå via CPH 21.10

Ok, haha sitter där jag med. Såg dock en kille med Hilfiger jacka lämna loungen tillsammans med en blond tjej strax innan jag läste detta...

Tar dock CPH flighten. Räknade lite och min plan att nå EBD är på håret... Så jag behöver de extra poängen. Fick ju några mindre när jag åkte ner :-/

Ok, haha sitter där jag med. Såg dock en kille med Hilfiger jacka lämna loungen tillsammans med en blond tjej strax innan jag läste detta...

Tar dock CPH flighten. Räknade lite och min plan att nå EBD är på håret... Så jag behöver de extra poängen. Fick ju några mindre när jag åkte ner :-/
Det var jag! Vi är i security nu och ska checka in Duty free sen ombord! Trevlig resa hem, satsar också på EBD men inte värt att komma fram 2 timmar senare tll Stockholm. Man förlorar 330 poäng.

Jag misstänkte det :)
Blir dock mer skillnad i plus...
Dessutom har jag knappt möjlighet att lägga in mer resor under min intjäningsperiod.

Toppen