Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Åkte Köpenhamn- Heathrow i Plus i fredags. Pga problem att få ner kärrorna i stormen hade vi fått en ny slot-tid och blev en dryg timme sena ut från Köpenhamn. Då kom man runt med apelsinjuice eller vatten, åtminstone till oss i Plus.

Har fått apelsinjuice/vatten i Go när planet blev försenat en timma eller två och vi redan hade boardat, CPH-AMS. Så inte bara Plus :)

Fick ett mail igår från SAS som grattar på födelsedagen och ger "1000 Extrapoäng i födelsedagsbonus nästa gång du reser med oss " - alltid trevligt med glada tillrop !

Fick ersättning utan knussel för hotell och taxi Landvetter ToR när jag blev fast i Göteborg pga stormen Sven innan jul. Fick ingen ersättning för förlorad tid eller annat, men förväntade mig inte heller det eftersom det ju var snöstorm och planen inte fick lyfta.

Den nye økologiske frokosten er veldig bra gjort av SAS :) Jeg ser mange positive omtaler rundt omkring på helsefrik-forums og det som verre er (plaeo-dietter etc) - hipt og fresht. Sånt gillar folket.

SK488 igår onsdag. 4 avisningsbilar som hanterade varje flygplan (1 per vinge). Tog ca 1 minut att avisa vårt och de andra SAS planen. Har aldrig sett en sådan sjuk effiktivitet på avisning förut!

SK488 igår onsdag. 4 avisningsbilar som hanterade varje flygplan (1 per vinge). Tog ca 1 minut att avisa vårt och de andra SAS planen. Har aldrig sett en sådan sjuk effiktivitet på avisning förut!

Apropå effektiv avisning, det finns rysk effektiv(?) metod.
Avisning är för mesar (lära vara Aeroflot i Moskva):

[video=youtube;925MgqyU2NA]http://www.youtube.com/watch?v=925MgqyU2NA&feature=share[/video]
http://www.businessclass.se/forum/o...icke-flygraedda-vill-bli-det-4.html#post42402

Tack för SAS i HEL för en complimentary upgrade i kväll flr min flygning från GO till Plus. Jag och #mySASplane hade en trevlig flygning. Jätte bra service av Blue1 cabin crew under flygningen.

2014-02-27 22-03-24.png

By the way. Du är välkommen att like min #mySASplane i SAS kampanjen.

Instagram eller Instagram ...fortsättningen följer för mig och #mySASplane

Last edited:
Jag hade bokat i Plus och barnen på bonusresa i go, problem att seata på samma rad.. fick hjälp av gatepersonalen och de ändrade så att vi alla fick platser i plus, arn-lla 28/2 15.10. tack för det!! barnen blev nöjda när de fick en läsk och chips!! trevlig personal, trevlig flight!

Toppen