jumbooze
Medlem
Da tillhor jag nog gruppen ratt dum eftersom jag boka DY fran LGW aven att foretaget betalar. For min resa hem idag.. Skulle dessutom gora det alla dagar I veckan!
Men du älskar väl SAS?
Da tillhor jag nog gruppen ratt dum eftersom jag boka DY fran LGW aven att foretaget betalar. For min resa hem idag.. Skulle dessutom gora det alla dagar I veckan!
Det finns några sätt att skicka beröm, Facebook,Twitter eller sassidan Kontakta Customer Care - SAS välj då komplimang i rullisten. De brukar tämligen snabbt svara och säga att de skickar vidare. Jag har gjort detta då och då när det var extra bra och har träffat pursern senare som tackat.Har inte skrivit här innan, men vill bara uppmärksamma Jakob på sk996 idag. Han gjorde vekligen 10 timmar i plus till en fröjd! Övriga besättningen var också riktigt bra. Var är det man skickar synpunkter till sas? Positiva saker är också värda att belysa.
Har inte skrivit här innan, men vill bara uppmärksamma Jakob på sk996 idag. Han gjorde vekligen 10 timmar i plus till en fröjd! Övriga besättningen var också riktigt bra. Var är det man skickar synpunkter till sas? Positiva saker är också värda att belysa.