Njae, nu är du väl lite väl ondsint?Antikorruptionsmyndighet i Ukraina… låter lite som kommission för mänskliga rättigheter i Turkiet
Ja det var serviceminded av SAS-loungens personal. Men när har elite någonsin gett lounge-access? :OJag atr historien om när jag flög från Mexiko via O'Hare till Arlanda. När jag till flygplatsen i Mexiko fanns ingen lounge öppen pga klockan var bara 5:30 på morgonen men en Amex lounge öppnade 6:00 och jag tänkte att bra har ju ett Amex Elite borde gå bra men nej. Sedan när jag kommer till O'Hare vid 9-10 tiden visar det sig att SAS loungen öppnar inte förens 14:00. Jag ser dock personal där inne och knackar på, en kvinna förklarar att det är stängt men sedan kommer hon tillbaka mindre än en minut senare och frågar om jag vill komma in medans hon gör iordning loungen. Jag får sitta ner tyst och lugnt och får en kopp te av henne.
Det var riktigt bra service från hon som jobbade där i SAS loungen.
Det vet jag inte men jag bara antog att eftersom det var en Amex lounge och jag har ett Amex kort som jag ändå betalar en del för att borde gå bra. Men du har säkert rätt att det inte ger access ens till deras egna lounger. Nu löste det sig ju ändå rätt bra då jag fick sitta i SAS lounge i 6 timmar.Ja det var serviceminded av SAS-loungens personal. Men när har elite någonsin gett lounge-access? :O
Hade du slagit in ditt EB nummer eller såg det telefonnummer du har i din SAS profil.Dagens samtal till SAS Eurobonus bokning, kom fram direkt.
SAS: Hej Kjell-Arne
Jag: Hej, jag har en bokning den 18 januari från Johannesburg som jag vill ändra till den 17:e med Swiss
SAS: Du menar den via Zürich?
Jag: Ja
SAS: Fixar jag, kommer nya biljetter om några minuter (vilket det också gjorde)
Jag: Hej då och tack för snabb och elegant hjälp
SAS: Hej då
Total tid under 3 minuter! Tack också AwardFares för mailet på alerten som dök upp i morse!